Umut varsa eğer , her şey bitmiş değildir . Karanlık bir odadaysanız ve ufacık bir ışık süzülüyorsa yanınıza , dayanmanız gerekir . Benim de öyle yapmam gerekiyordu . Başaramadım ve bileklerimi kestim . Pes ettim . Sığınabileceğim kimse yoktu çünkü yanımda . Benden geriye kalan tek şey ise , boş bakışlar , mahvolmuş bir beden ve mahvolmuş bir ruh .
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Toprağın daha uyanmadığını farkettiğimde , yatağıma geri döndüm . Derin bir uykuda gibi görünüyordu ve uyandırmak istemiyordum . Dün arabada gelirken , ağzını bıçak açmıyordu . Merak ediyordum , neden sustuğunu . Ona bağırmak istedim . '' Konuşsana ! '' diye söylenmek istedim . Küfür etmek istedim . En önemlisi , ölmek istedim .
Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum . Uyandıktan sonra bir daha uyumak , benim dünyama aykırıydı . Oflarken , yan odadan gelen sese kulak verdim . Toprak bağırıyordu . Çarşafı üstümden çekerek , kapıya yöneldim . Toprağın odasının kapısını açtım . Yarı çıplaktı . Ter içinde kalmıştı . Çarşaf , yerde duruyordu . Kaşları çatıktı . Yatağa yürüdüm . Kabus görüyor olmalıydı . Onu sarsmaya başladım .
'' Toprak ! Uyan , kabus görüyorsun !
Elini belimde hissettiğimde geri çekildim . Büyük bir istekle beni kendine çekerek , yanına yatırdı . Nefes alış verişlerinin hızlandığını duyabiliyordum . Gözlerini açtı . Beni dikkatle incelemeye başladı . Sesli bir şekilde yutkundum .
'' Beni bırakırmısın ? ''
'' Buraya neden geldin ? ''
'' Kabus görüyordun . ''
'' O zaman gitme . ''
Dudakları hafif aralandı . Gözlerini kapattığını görebiliyordum . Bana yukardan bakıyordu .
'' Sarıl bana . ''
Gözlerimi kocaman açarak , şaşkınlığımı belli etmeye çalıştım .
'' Ne ? ''
'' Ona sarıldığın gibi , bana da sarıl . ''
Tekrar çıkmaya çalıştım . Kollarını bana sardı . İstemsiz olarak kollarımı ona doladım . Saçlarımın kokusunu içine çekti .
'' Deniz gibisin . Çok güzelsin , huzur veriyorsun . Ama, içine aldıklarını geri vermiyorsun . Senden kendimi istiyorum , Karayel . ''
'' Ben seni almadım ki . Sen kendin geldin . ''
Sesimin boğuk çıkmasına aldırmadım . Kafam , onun göğsündeydi . Kokusu , güzeldi . İnkar edemezdim .
'' Lütfen gitme , olur mu ? Lütfen ? ''
'' Söz veremem . ''
Kollarını daha da sıktı . Onun kollarının arasında ezildiğimi hissediyordum .
'' Ben de seni hiç bırakmam , o zaman . ''
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Arkadaşlar , bunu bir geçiş bölümü olarak okuyun . Aralarında bir şeyler yaşansın istedim.
Bir de öldürülen genç kızımız Özgecan Aslan'ın ailesine baş sağlığı diliyorum . Dualarım onlarla .
Şarkıyla okumanız tavsiye edilir .
Medyada İnci var .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Hikaye
Teen Fiction'' Aşk her derde deva olmaz . Aşk her zorluğu aşamaz . Ve en önemlisi , aşkın sonu her zaman mutlu bitmez ; konu bu değildir . Ama aşk sizi değiştirir . ''