YAPMACIK

453 6 0
                                    

Sabah olduğunda kalkabildiğim için şükrediyordum . Uyumak istiyordum , ama yapacağım şeyler vardı . Üstümü giyinmek uzun sürmüştü . Evden çıktığımda , hava aydınlanmaya başlamıştı . Arabanın koltuğuna oturdum . Camı açtım ve dirseğimi kenara yasladım . 

Aramızda geçen ufak konuşmalar , rahatlamama neden oluyordu . Gideceğimiz yeri sevmiyordum . İnkar edemezdim . Ama kendimi yapmak zorunda hissediyordum . İnsanları affedemiyordum . Bunu öğrenmeliydim . Affetmek güzel olabilirdi , ama intikam almak emin olun ki çok daha güzel . 

Arabadan inip , depo benzeri yere girdik . Şimdiden midem bulanıyordu . Kandan midem bulanmazdı , kanın sebebinin biz olduğunu biliyordum ve bu iğrenmeme neden oluyordu . 

Kenarda bekledim . Sadece izliyordum . Evren , o adamı  döverken , aynı zamanda soruyordu . 

'' Neden yaptınız lan , neden ! '' 

Sesi depoda yankılanıyordu. Kollarımı göğsümde birleştirdim . Çaresiz adam , ince bir ses tonuyla konuştu . 

'' Lütfen Yapma . '' 

Evren , alaycı bir şekilde güldü . Bu gülüşünü çok seviyordum . 

'' Çok yapmacıksın . '' 

 Yerde süzülen kana dikkatle baktım . 

Bu Benim Hayatımda Vardı . 

Kan , Kavga , Acı ve daha bir çok acıtan şey . 

Bunu değiştirmek için ant içmiştim . 

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin