KORKU

84 3 0
                                    

Korkuyordu . 

Birini daha kaybetmekten korkuyordu . 

Tanıdıklarını kaybetmişti . Ailesini , sevgilisini ve herşeyini de ... 

Herkes gitmişti . Ne kalmıştı ona ? Kaybetmediği kim kalmıştı ? 

Rüyalarına giriyorlardı . Kabuslarla uyanıyordu . Uyanıpta sarılacağı herkesi kaybetmişti , yokluklarına sarılıyordu artık . 

'' Ölmeliyim '' diye düşündü . ''  Bir kez daha birini kaybetmemek için ölmeliyim '' 

Sahile indi . Taşları atlayarak geçti ve tam denizin önünde durdu .

Uçurum . 

Kapattı gözlerini ve kollarını açarak atladı suya . Bu derin sular , belki de kaybettiklerini geri getirecekti ona . 

Bilinci mavi suyun derinliklerinde kaybolmaya başladı . Gözleri karardı ve öldü . 

✖✖✖✖✖✖

Her seferinde aynı rüyayı görüyordum . Bir uçurum ve sevdiklerimi geri getireceğini sandığım denizin huzur veren mavi suları . Öldüğümü ve huzura kavuştuğumu görüyordum . Belkide bu doğruydu . Eğer ölürsem belki de , bir şeyleri düzene sokabilirdim . En önemlisi Topraktan kurtulurdum . 

Bilmem kaç saattir rahatsız edici koltukta uyuyordum . Yavaşca  ve tembel bir şekilde koltuktan kalktım . Uzun zamandır görmediğim bu rüyayı şimdi görmek , tuhaf hissetmemi sağlamıştı . Banyo kapısını açıp yüzümü yıkadım . Yüzümü kurulayıp banyodan çıktım . Merdivenlerden gelen sesle başımı yukarıya kaldırdım . Toprak , elindeki içki şişesiyle yanıma doğru geliyordu . Yüzüme yakın bir yerde durduğunda bir adım geriledim . 

'' Bir yere gidip geleceğim , eğer kafanı  bile pencereden çıkarırsan o kafayı kopmuş bil . '' 

Gidemeyeceğimi sanıyordu . '' Beyinsiz '' diye geçirdim içimden . Hangi insan , zorla eve hapsettiği birinin kaçmayacağını düşünürdü ki ? 

'' Kaçtığım zaman beni bulabilirsen tabi . '' 

Kendimden emin bir şekilde söylediğim bu söz , sonradan bana çok saçma gelmişti . 

'' Ne dedin sen ? '' 

Yüz hatları belirgenleşmiş , kaşları çatılmıştı . Gözlerimi gözlerine dikerek lafımı tekrarladım . 

''  Kaçtığım zaman eğer bunu yapmanın bir yolunu bulursan , zevkle izin veririm . '' 

Aferin İnci , şimdi çok fena halde ayvayı yedin . 

Kolumu sıkıca tutarak  beni merdivenleri çıkmaya zorladı . Bir kız olarak gücümün yettiği kadarıyla ona karşılık vermeye çalıştım . Ama başarılı olamadım . 

'' Bırak beni ! Bırak diyorum sana ! Yardım edin ! '' 

'' Kes sesini . '' 

Bağırmam , çağırmam ya da vurmam ona etki etmiyordu . Halinden taviz vermeyen bir yapısı vardı . 

Odanın kapısını açtığında , beni içeri fırlattı . 

'' Hemen üstünü giyinip , benimle geliyorsun . '' 

Kapıyı sertçe çarpıp , beni odada kendimle başbaşa bıraktı . Yalnız kalmaktan nefret etmeye başlamıştım . Düşünceler beynimi tırmalıyor , mantıksız şeyler düşünmemi sağlıyorlardı . 

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin