MİRAS

89 3 0
                                    

2 Gün .Tam 2 gündür çıkmıyordum evden.Hatta odamdan.Uyumaktan gözlerim şişmişti.Yapacak başka bir şey yoktu.Evrenle de konuşmadım.İçime dokunmuştu yaptıkları.Bir insan sevdiğine yaparmıydı bunu ? Yalan söylermiydi ? Kırılmıştım işte.Kızdım ben.Hassastım.Kırılmak , kızmak hakkımdı.Bana yalan söylemesine , güvenmemesine kızıyordum.Hayatım bir mutsuzluk inşaatı gibiydi.Her gün düşerdim o çatıdan.Hepte güvendiklerim iterdi beni. Alışmıştım.Yanmaya , yakılmaya alışmıştım.Artık normal gibi geliyordu bunların hepsi.

 ♛ ✖️☁

Kapım tıklatıldı.Cevap vermedim.Odayı tanımadığım bir kadın sesi doldurdu.

''İnci hanım , sizmisiniz ?

''Evet buyrun benim.''Kadına soğuk bir bakış fırlattım.Kadının üstünde dar paça kırmızı bir pantalon , üstünde de kot bir gömlek vardı.Saçları güzel bir şekilde örülmüş , arkaya bırakılmıştı.

''Benim adım Gizem Aytaç .Tanıştığıma memnun oldum '' Elini uzatıp  sıkmamı sağladı.

''Merhaba bende İnci Karayel.Peki konumuz ne ? '' 

''Konumuz şu ki ailenizin öldüğünü biliyo-''

''Ailem sizi ilgilendiriyor mu ? Onlar hakkında konuşmak istemiyorum lütfen .''

''Ama İnci hanım, Amasya'da yaşayan dedeniz Osman Karayel vefat etti.Hayatta kalan tek yakını sizsiniz.O yüzden bütün mirası size kaldı.''

Ağzım açık kadına bakıyordum.Benim dedem ölmüştü.Tabi ki babamın dediğine göre .Amasya' da bir dedem olduğunu bilmiyordum.Bildiğim şuydu ki , babam annemle evlendiği için dedem babamı evlatlıktan reddetmiş, bir daha da görüşmemişlerdi.Ne bizi ne de gelinini hatırlamıyordu.Nasıl mirasını bana bırakmıştı.

''Peki dedem mirasını neden bana bıraktı ? Bir bilginiz var mı ? ''

''Amcanızın oğlu  Toprak bey'e bırakmak istemedi, çünkü onun çok kötü biri olduğunu düşünüyor.''

İkinci bir şok.Ne amcası ya ? Daha kim vardı acaba ? Toprak bey ? Hayatımda bunların olacağını asla düşünmezdim.Dizinin içinde oynar gibiydim adeta.

''Toprak bey ? Benim kuzenim mi oluyor ? '

''Evet İnci hanım, bence Toprak bey yeterince zengin sanırım.''

''Nerden biliyorsunuz ? ''

''Dedeniz neden ona bırakmadı sanıyorsunuz ? Serserinin önde gideni.Babasından kalan mirasını kullanıyor.Ama sizin bir mirasınız yok değil mi ? Dedeniz benimle konuştu.Sizin iyi bir hayat sürmenizi istiyormuş.Vasiyeti mirası size vermemdi.Ben işimi bitirmiş bulunuyorum.İyi günler.''

''Bir dakika ! Bu Toprak bey nerde oturuyor bakalım ? '' 

''Yalova , Çınarcık.Ha bu arada İnci hanım, gereken işlemler için biz sizi arayacağız.''

''Peki, iyi günler.''

Kadın odadan çıktıktan sonra, onu içeri kimin aldığını merak ettim.Oturma odasına indim.Evren , kitap okuyordu.Tam ağzımı açmışken

''Evet kadını içeriye ben aldım.Ve tekrar evet dedenin mirasının sana kaldığından da haberim var.''

''Onu sormayacaktım ki , yarın Yalova'ya gideceğimizi söyleyecektim.''

*******

Medyada İnci var .

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin