YARDIM

177 6 0
                                    

 Medyada İnci var .

Evren ile birlikte yürürken Evren bakkala girdi.Bende kapının önünde beklemeye başladım.Bir anda ne olduğunu anlamadan biri elini ağzıma bastırdı.Çığlık atmaya çalışıyordum.Galiba.Çünkü hatırladığım son şey buydu.

Gözlerimi açtığımda depo gibi bi yerde buldum kendimi.Ellerim ve ayaklarım bağlı,ağzım ise bantlıydı.Bir süre kendimi çözmeye çalıssam da başaramadım.Sonra kapının açıldığını duydum.Bir adam içeri girerek ''Ayıldın mı İnci'' dedi.Birşeyler söylemeye çalıssam da söyleyemedim.

''İstersen sevgilinle konuşabilirsin '' Yine o adamdı bu .Bana ''Ağzını açaçağım ama bağırırsan seni öldürürüm.'' dedi  Ölümden pek korktuğum söylenemezdi.Ağzımı açtığı an ''Yardım edin!! '' diye bağırdım.Sonrasında ise adam telefonunu çıkardı.''Arayayım mı Evren'i ? '' Bu adam ne yapmaya çalışıyordu.''Benden ne istiyorsun?'' diye sordum.''Senden Evren'i istiyorum'' .Evren ne yapmış olabilirdi ki ona ? Tamam,katil olabilirdik.Ama benim intikamımı alıyorduk .Evren'in değil.''Evren'i neden istiyorsun ? Napacaksın ona ?'' 

''Öldürücem'' Ah , tamam adam çok açık sözlüydü.Ama Evren'i öldürmek,buna asla izin vermezdim.Tanımadığım adamın ses tonu sessizdi.Bağırır bir havası yoktu.Sonra tekrar konuşmaya başladı '' Seni kaçırdım ve Evren'e buranın adresini gönderdim,böylece Evren seni kurtarmak için buraya gelecek ve bizde Evren'i alıp seni bırakacağız.'' 

''Bunu yapamazsınız!'' diye bağırdım.''Evren size ne yaptı?'' Ve arkasından bir ağlama.Kolay kolay ağlamazdım ama burda konu Evren'di.Ve Evren 'in beni kurtarmak için geleceğini biliyordum.Ama  gelmesini istemiyordum.

Tam o sırada Evren'in sesini duydum.Kalbimin acımasına neden olan bu ses , gözyaşlarımı daha çok arttırdı.Bağırdım . ''Evren ! Git burdan,seni öldürecekler ! Git burdan! '' Evrenin ''İnci ?' diyen sorgulayıcı sesini duydum.Bir kez daha Git diye bağırdım.Ama Evren içeri girmişti bile.Beni görmeden direk yanda bekleyen adama yumruk atarak yere yatırdı.Evren onu döverken ağzım açık bakıyordum.İlk defa onu birini böyle döverken görüyordum.Akan kan  yerde süzülerek ilerliyordu.Evren yanıma gelerek ''İnci sen iyi misin? '' diye sordu.Hayır dedim çabucak.Gözlerime  doğru bakarken ''Ellerimi çözermisin ?'' dedim.Ellerimi çözerek beni  yerden kaldırdı.Arabaya binerken ''Kimdi onlar ? ''  diye sordum.''Zamanla öğrenirsin '' dedi.Bende sustum.

''Demek ki seni bir saniye bile yanlız bırakmamak gerekiyor,akbaba gibi etrafına üşüşüyorlar.''Evren bu sözü söylerken ben çoktan dalmıştım .Yarım yamalak duydugum bu söz hiçbirşeyi anlamama yardım etmemişti.Hala öğrenemediğim çok şey vardı.

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin