Toprak , kızın yanına yaklaşarak saçlarını okşadı . Yüzündeki çarpık gülümseme , nasıl mutlu olduğunun belirtisiydi . Onu kaybetmekten korkuyordu . Kaybetme korkusu , bütün duygularını örtüyordu . Hissettiği tek şey , korkuydu . Kız , Toprak için ince bir cam parçasıydı . Nazik , ve dokunulamayacak kadar kırılgan . Toprak , gözlerini kapadı . Onu kaybetmemek için yalvardı . Kızı , herkesten daha fazla sevebileceğini biliyordu . Ama kızın onu seveceğinden emin değildi . Toprak , yüzünü kızın alnına yaklaştırarak onu öptü . Kızın ise hiçbir zaman bunlardan haberi olmadı .
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Gözlerim açmam baya uzun sürmüştü . İnleyerek hastane yatağından kalktım . Sırtım ve boynum acayip derecede ağrıyordu . Etrafıma bakındım . Toprak , buralarda gözükmüyordu . Güneş yeni doğarken , havada tek bir bulut yoktu . Dünün şokuyla birlikte , kendimi kötü hissediyordum . Toprak , bencildi . İnsanlara kötü davranıyor , sonrasında ise , iyilik bekliyordu . Kaşlarımı derince çattım . Burada daha fazla kalmak istemiyordum . Hastane terliklerini ayağıma geçirdim . Oda kapısını açarak koridora çıktım . Yavaşca yürümeye başladım . Planım , bu şekilde burdan kaçmaktı . Yolda bir araba bulur ve ya bulana kadar yürürdüm . Düşüncelere dalmışken , kafamı sert bir şeye çarptım . Başımı kaldırdığımda , Toprağı gördüm . Soğuk bakışlarla nereye gittiğimi sorguladı . Cevap vermek yerine yürümeye devam ettim , fakat kolumdan tutarak beni kendine çevirdi .
'' Sana nereye gittiğini sordum ? ''
'' Söylemek zorunda değilim . Bırak kolumu ! ''
Kolumu daha sert çekerek beni odaya soktu . Kapıyı sertçe çarptı . Hararetli bir şekilde konuşmaya başladı .
'' Ne haldesin , görmüyormusun ? Bu halde nereye gidiyorsun ? ''
'' Senden uzağa . ''
Cevabımla tek kaşı havaya kalktı .
'' Benden uzağa gidince , mutlu mu olacaksın ? Ben sana ne yaptım ? Değişmeye çalışıyorum , görmüyormusun ? ''
Kafamı iki yana salladım .
'' Kimin için değişmeye çalışıyorsun ? ''
'' Senin için . ''
Fısıldadı . Ve başı öne eğildi . Dilimi ısırdım , artık biraz susmalıydım . Vücudumun kaldıramayacağı şeyler öğreniyordum .
'' Senin için birşeyler yapmaya çalışıyorum . Bana bağlanmanı , beni sevmeni istiyorum . Beni hayatımda hiç kimse sevmedi . Sevgiye muhtacım anlıyormusun ? ''
Sevgiye muhtaç bir adam. Sevgiyi iliklerine kadar hissetmiş bir kadın .
Kendimi kötü hissetmeye başlıyordum. Ona bağlanmamı , onu sevmemi istiyordu . O gerçekten de bencildi . Kimseye yapmayacağı kötülükleri bana yapmıştı . Beni incitmişti . Onu sevmemi nasıl beklerdi ?
'' Dün , seni öptüğüm için özür dilerim . ''
'' Özür mü diliyorsun ? Bu , bir özürle affedilecek bir şey değil . ''
'' Beni affetmeni beklemiyorum . Beni sevmeni bekliyorum . ''
'' Benden böyle bir şey bekleyemezsin . Sen , bencilin tekisin . Sen beni incittin . Sen beni öldürüyorsun . ''
'' Ben seni yaşatmaya çalışıyorum . Asıl sen kendini öldürüyorsun . ''
Konuşmamaya karar vermiştim . Konuyu değiştirmek , yapabileceğim tek şeydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Hikaye
Novela Juvenil'' Aşk her derde deva olmaz . Aşk her zorluğu aşamaz . Ve en önemlisi , aşkın sonu her zaman mutlu bitmez ; konu bu değildir . Ama aşk sizi değiştirir . ''