Okuduğum kitabın son sayfasını kapatır kapatmaz sıkılmaya başlamıştım . Karnım açtı ve bir şeyler yemek için mutfağa indim . Kilerde bulduğum kek ve bisküvi tarzı şeyleri servis tabağına koydum . Evde , ne Toprak ne de Evren vardı . Merak etmiştim ama şuan umurumda değildi . Tabağı alıp televizyonu açtım . Bir kaç tane müzik dinlemiştim . Bundan da sıkılmıştım . Tabağımdakiler de bitmişti . Bu aralar her şeyden çok çabuk sıkılıyordum . Bahçeye çıkmaya karar verdim . Odama çıkıp üstümü giyindim . Saçıma şekil vermek için onunla savaşırken , her seferinde bozuluyordu . Büyük bir of çekerek açık bırakmaya karar verdim . Tam kapıyı açıp dışarı çıkacakken bahçeden gelen gürültü kulaklarıma dolmuştu . Silah sesi . Çok korkunç bir silah sesi . Telaşla kapıyı açıp dışarı fırladım . Merdivenleri inerken içimden Evren ve Toprağa bir şey olmaması için dua ediyordum . Çünkü ikisinede değer veriyordum ve ölmelerini istemezdim . Bacaklarım titriyordu . Bahçeye indiğimde gördüğüm manzara ürkmeme sebep olmuştu . Önce arkadan sadece Toprağı görebiliyordum . Koşarak onu geçtim ve önünde yatan bedene odaklandım . Evren ' in dizleri yere yapışıktı . Kafası geriye doğru düşmüştü ve alnı kan içindeydi .
''Evren ! ''
Öylece bakan Toprağa dönüp ''Ambulans çağırsana ! '' diye bağırdım. Farkedemediğim bir şey vardı . Yana düşmüş sağ elinde silah tutuyordu . Bunu o mu yapmıştı ? Beynimde birbirini kovalayan düşüncelere bir son vermeyi denedim ama , olmadı . Arka cebimden telefonumu çıkarıp 112 'yi tuşladım . Telefon kulağımdayken birisi telefonu elimden çekip aldı . Arkama döndüğümde Toprağın yanımda olduğunu gördüm . Ona birşey sormadan Evren'e yöneldim . Evren hep ölümün huzur olduğunu düşünürdü . Bu saçma ve berbat hayattan uzaklaşacağını düşünürdü . Tek üzüldüğü şey , benden uzaklaşacağını biliyor olmasıydı . Aynı günahları işledik derdim ona . Aynı cehenneme gideceğiz .
Ama daha çok erkendi . Onu seviyordum . Ne olursa olsun . ''Evren ölme ! Aç gözlerini , seni kaybedemem . Çünkü neyi sevsem , şu siktiğimin dünyasında hepsini bir bir kaybediyorum . Önce ailem .. Lütfen sıradaki sen olma . Lütfen , aç gözlerini ! ''
Şunu farketmiştim , sevdiğin insanları kaybetmeye başladığın zaman , hayatı önemsememeye başlıyorsun . Önce ailemi kaybetmiştim . Hayat çok saçma bir şeydi artık . Şimdi de Evren 'i kaybedemezdim . Hayatın bir anlamı kalmazdı .
Nabzına baktığımda atmıyor olduğunu görmüştüm . Kaybedecek bir şey kalmayınca kendimi kaybetmiştim işte . Ayağa kalkıp Toprağa yöneldim .
''Bunu sen mi yaptın ha ? Orospu çocuğu ! '' Ellerimi yumruk yapıp onu yumruklamaya çalıştım . Ellerimi tutarak buna engel oldu . Tekrar bağırmaya başladığımda ağzımı kapattı . Beni sürükleyerek bahçede olan depoya götürdü . Beni bir sandalyeye bağladı . Bunu ona neden yaptığını soracaktım ki izin vermeden ağzımı bantladı . Evren'i gördüğümden beri akan göz yaşlarıma bir son vermeye denedim . Bunu neden yaptı ? Bunu neden yaptı ? Bunu neden yaptı ? Beynim bu düşüncelerle çalkalanıyordu . Sanki 1 hafta önceki çocuk gitmiş yerine şeytan gibi birisi gelmişti . Deponun kapalı kapısı yavaş bir şekilde açıldı . İçeri girdi . Yüzü ifadesizdi . Ağzımı açtı ve hiç konuşmadı .
''Bunu neden yaptın ? O benim bu boktan hayatta yanımda olan tek kişiydi . . Onu neden öldürdün ? !''
'' Onu neden öldürdüm , biliyormusun ? Seni üzdüğü için . Bağırmayı da kes . ''
Kaşlarım yukarıya kadar kalkmışlardı ve ben şok geçiriyordum . Seni üzdüğü için derken neyi kastetmişti ?
'' Ne demeye çalışıyorsun ? '' Sesim olduğundan ince çıkmıştı . Sanırım ağlıyor olduğumdandı .
'' Mutlu olman için . O piç seni sadece ona benzediğin için seviyordu , aptal . ''
Bir yandan haklıydı . Ama ben onu seviyordum ve bu onu öldürmemesi gerektiği gerçeğini değiştirmiyordu .
'' Ben onunla zaten mutluydum ! Onu öldürmen gerekmiyordu ! ''
'' Elimde başka seçenek yoktu . Senin ona kör kütük aşık olduğunu görünce , bunu yapmam gerektiğini anladım . ''
'' Orospu çocuğu ! ''
Elindeki bantla ağzımı tekrar kapattı ve arkasını dönüp gitti . Evren'i merak ediyordum . Ölmüş olabilirdi . Ama hala canlıymış gibi bir his vardı içimde . Onu düşündükçe kalbim acıyordu . Umursamadan gözyaşlarımın akmasına izin verdim .
✖️☁
Arkadaşlar okuyorsanız lütfen oy verin ve yorum yapın . Biraz duygusal oldu , bliyorum çünkü bende ağladım .
Bölümü şarkıyla okumanız tavsiye edilir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Hikaye
Teen Fiction'' Aşk her derde deva olmaz . Aşk her zorluğu aşamaz . Ve en önemlisi , aşkın sonu her zaman mutlu bitmez ; konu bu değildir . Ama aşk sizi değiştirir . ''