Doğrusunu söylemek gerekirse , bunaltıcı sıcaktan uyuyamıyordum.Saat gecenin üçüydü.Bir bardak su içmek için aşağı indim.Mutfaktan birisin sesi geliyordu.Mutfak kapısının önünde beklemeye başladım.Konuşan Evrendi.Söylediği kelimeler beynimde yankılanırken , olduğum yerde öylece duruyordum.
''Bırakın ya !Bir işi halledemediniz.Ben size ne dedim ? Gözünüzün önünden kaçırmışsınız adamı ! Eğer beni birdaha ki aramanızda adamı yakalayamazsanız , ölümlerden ölüm beğenin! ''
Evren binbir küfürle telefonu kapattığında mutfağa girdim.Konuşmasına fırsat vermeden bağırmaya başladım
''Kimdi o Evren? Ne adamı, ne ölümü ya ! '' Öyle bir bağırmıştım ki , bu ses benden mı çıktı diye şüphe duydum.Evren konuşacağı sırada ellerimle göğsüne vurdum.Normal bir sesle ,
''Şimdi bana yalan söyleyeceğini biliyorum.O yüzden benimle gel.Sana yalan söyleyemeyeceğin bir şey göstereceğim.''Merdivenleri çıkmaya başladığımda , o da arkamdan geldi.Odaya girip , yere bıraktığım valizimi açtım.İçinden zarfı çıkarıp tam karşısında tutum.Konuşmaya başladım.
''Bunu senin çekmecende buldum.Şimdi bunun ve aşağıda yaptığın konuşmanın ne olduğunu açıkla.''
Evren hala susarken , kapıdan biri geçti.Sanırım bağırırken Toprağı uyandırmıştım.Toprak imalı imalı konuşarak :
''Ne bağırıp duruyorsunuz ya ? Uykumdan uyandırdınız beni.''
Evren Toprağa baktı.Bende birşey olmadığını belirten bir açıklama yapıp , Toprağı başımdan savdım.Şuan hiç kimseyle uğraşacak durumda değildim.Yatağa oturduğumda Evrende oturdu.''Başla '' dedim.Başlamayınca zarfı alıp resmi çıkardım.
''Onu seviyordun değil mi ? ''
''Hayır .''
''Bana yalan söyleme .Onun acısını benimle dindiriyordun.Onu unutmak için yanımda oldun , değil mi ? Ama artık istemiyorum.Siktir Git.''
Evren anlatmaya başayınca dinledim.Yoksa niyetim kalkıp gitmekti.''Uzun Hikaye.Ama dinlemek istiyorsan anlatayım.Bundan yıllar önceydi.Onunla tanışmıştım.Beraber ev arkadaşı olduk .Sonrada sevgili.Yani ona gerçekten aşıktım.Bir gün eve geldiğimde ona tecavüz etmiş ve öldürmüşlerdi.Canım yanmıştı.Canım gerçekten yanmıştı ve ben canımın yanmaması için gerçekten uğraşmıştım.Başağın yanında birde not bulmuştum.Notta babana yaptığını sana ödettik yazıyordu.Amcamlar yapmışlardı.Babamı öldürdüğüm için intikam almak istemişlerdi.Ama Başağın bundan haberi bile yoktu.Babamı ben öldürmüştüm.İntikamlarını benden almaları gerekiyordu.Onları bulup öldürmek istedim.Adam tuttum.Kendim yapmaya çalıştım.Ve şu son günlerdir yakınımdalar.Sana da birşey olsun istemiyorum.Çünkü seni ... seviyorum.''
Ben ağlamaya başlamışken , kollarını bana doladı.
''Daha önce anlatmadığım için üzgünüm.Anlatamadım, yapamadım.Affet beni İnci.Ne olur.''
Gözlerimi açıp kollarından çıktım.
''Peki, beni sadece ona benzediğim için mi sevdin ? Sadece acını dindirmek için mi sevdin ? ''
Gözlerini kapatıp fısıldadı.
''Özür dilerim.Gerçekten özür dilerim.''
Daha şiddetli ağlarken kapıyı açıp hol'e çıktım.Bağırdım.
''Ben senin acını dindirebileceğin kuklan değilim ! ''
Hızlı adımlarla bahçeye indim.Çimenlere oturdum.Gökyüzüne bakarak ağlamaya başladım.Hıçkırıklarla ağladığım için yanımdaki kişiyi göremedim .Toprak yanımda oturmuş, sigara içiyordu.Bana bakarak sordu.
''Ağlıyormusun sen ? ''
Hayır.'' Sesim olduğundan ince çıkmıştı.
''Ne oldu İnci ? Neden kavga ettiniz anlat bana .''
''Boşver , kimsenin umurunda değil, seninde olmasın.''
''Ama benim umurumda tamam mı ? Sen nasıl bana zarar gelsin istemiyorsan , bende sana zarar gelsin istemiyorum. Yüzüme bak, kuzen.''
'Kuzen ' kelimesini bastırarak söylemişti. Yüzüne baktım.
''Ben onun acısını dindiremem Toprak , bunu yapamam. Ama ne yapacağımı da bilmiyorum . ''
Toprak , gözlerimin içine bakarak söyledi .
'' Ama ben biliyorum . ''
----
Medyada İnci Var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Hikaye
Teen Fiction'' Aşk her derde deva olmaz . Aşk her zorluğu aşamaz . Ve en önemlisi , aşkın sonu her zaman mutlu bitmez ; konu bu değildir . Ama aşk sizi değiştirir . ''