57,58,59....Tam bir dakikadır Simay yüzüme bakıyordu. ''Hayır dedim değil mi Simay , hem zaten Evren izin vermez .''
'' Sen izin verirsen , ben Evren abimi ikna ederim . ''
'' Evren izin vermez , çocukmuyuz biz ? ''
Simay göz devirerek , odadan çıktı .
Bir süre sonra , Simay çığlık atarak odaya girdi .
'' Evren abimi ikna ettim ! ''
Evren arkasında gülümsüyordu . Tek kaşımı kaldırarak Evren'e baktım .
'' Bu doğru mu ? ''
'' Evet . Hem bizde biraz kafamızı dağıtmış oluruz . ''
Simay bana dilini çıkartmıştı . Ben de ona aynısını yaptım . Gülerek odadan çıktım .
***
Parti günü geldiğinde çok sade görünmeyi planlıyordum.Tabi ki evin bütün işini Simay ve Evren ' e bırakmıştım.Sade görünmeyi planlamıştım ama öyle olmadı tabi.Simay yine beni manken gibi süslemeyi başarmıştı.Tabi ki bende onu.Bir sürü kişi gelmişti.İçkiler, yemişler, cipsler.Hepsini ne ara almışlardı ? Herkes geldikten sonra hareketli bir şarkı çalmaya başladı.Simay'ın sevgilisi Barış Simay'ı dansa kaldırmıştı.Sonrada Evren beni dansa kaldırdı.Dans ettik.İçtik.Çok fazla içtik.Bir süre sonra parti bitmişti.Kendimde değildim.Kendimi yatağa attım.Simay çoktan uyumuştu.Yatarken Evren ''Bu parti işini daha çok tekrarlamalıyız '' dedi.''
''Bana bu yetti bile.'' dedim.
Merhaba arkadaşlar.Medyada Simay var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Hikaye
Teen Fiction'' Aşk her derde deva olmaz . Aşk her zorluğu aşamaz . Ve en önemlisi , aşkın sonu her zaman mutlu bitmez ; konu bu değildir . Ama aşk sizi değiştirir . ''