HİKAYE

214 6 0
                                    

Merhaba .Aslında size tam olarak hikayemi anlatmadım.Benim hikayem İstanbul'da başladı.Orta gelirli bir ailenin hayırsız evladıydım.Ama bu hayırsız evlat şimdi ailesinin intikamını alıyor.

Neyse,Adım İnci.Bu ismi babam koymuş bana .Annem Hümeyra Karayel.Genellikle evin işiyle uğraşan annem için ben bir hayırsız evlattım.Her çocuk gibi okulu sevmezdim.Bu yüzden de notlarım düşük olurdu.Kızlar gibi sevgili işleriyle uğraşmazdım.Genellikle okuldan sonra tek yakın arkadaşım olan Elis ile birlikte basketbol oynar , sonra da eve giderdim.Odasında şarkı dinleyerek kitap okuyan bir kız olarak annemden çok azar işitmiştim.Babam Acar Karayel.Klasik baba modeli.Sürekli ders çalışmamı söylerdi.Bense kulak ardına atıp kitabımı okumaya devam ederdim.Ama aslından babamın ne zorluklar altında bize bakmaya çalıştığını biliyordum.Yani her şeyin farkındaydım.Öyle saf biri değildim.Annemde babamda iyi bilirdi bunu.Kardeşim Arda Karayel.Öldürüldüğünde daha orta sondaydı.Severdim onu.Her kardeşten farksızdı.Beni ispiyonlardı,kavga ederdik.Ama yinede severdim.Onlar öldüğünde ise ben lise sondaydım.Büyük bir yıkım olmuştu benim için.Kim öldürmüştü,neden öldürmüştü , bilmiyordum.Öldürme şekilleri çok farklıydı.Evimizi yakmışlardı.Kardeşimi , Annemi babamı,Eve girdiğimde onların yanık bedenlerini görmüştüm.O anki his anlatılamaz.Bu çok saçmaydı.Normal bir aileydik biz.Kime ne yapmış olabilirdik.Sonrasında sorgu için karakola getirildiğimde Evren ile tanıştım.Sonra da intikam aldım.Herkesten.

Evren'in hikayesi çok daha farklı.O Ankarada doğmuş.Babası annesini aldatmış .Evren de babasını vurmuş.O yüzden 2 senedir hapisteymiş.Sonra İstanbuldaki bir hapishaneye gelmiş.Size demiştim.Biz çok farklıyız.O Ailesinden nefret ediyor.Ben ise ailem için intikam almaya çalışıyorum.

Evren bana yardım ediyordu.Ama daha doğrusu ben ona yardım ediyor gibiydim.Çünkü ben hiç bir ölüye elimi bile sürmemiştim.

Ben bütün olaylara karşı soğukkanlı olmaya çalışıyordum.Bunu bana Evren öğretmişti.''Acımak yok'',demişti.

İnsanı acı olgunlaştırır derler ya.İşte ben o sözün ayaklı örneğiydim.

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin