GERÇEK

143 3 0
                                    

Annemler evde yoktu . Arda okuldaydı ve ben evde yalnızdım . Kalktığım yatağımı toplayıp , aşağı indim . Kahvaltı yapmayacaktım . Biraz abur cubur karnımı doyurmama yeterdi . Kiler 'i açarak 2 cips aldım . Dolaptan da kolayı alıp , salondaki koltuğa kuruldum . Leptop 'u açarak izlediğim yabancı dizilerin yeni bölümlerini izlemeye başladım . Arada bir diziyi durdurarak su içmeye gidiyordum . 

Telefonumun çaldığını duydum . Ellerimi yıkayarak odama geçtim . Telefonu elime alarak açma tuşuna bastım . 

'' Efendim Aras ? '' 

Ağzımı açmış 32 diş gülümsüyordum . Bilmediğim bir ses bana cevap verdi . 

'' Imm şey . Merhaba , siz Aras beyin yakınımısınız ? Son aramalarda siz vardınız da . ' 

Kaşlarımı yukarı kaldırarak konuştum . 

'' Evet buyrun . '' 

Tanımadığım adam konuşmaya devam etti . 

'' Başınız sağolsun . Aras beyi kaybettik . '' 

Telefon elimden düşerken , dizlerimle yere çöktüm . Bu olamazdı . Onu kaybedemezdim . Hıçkırarak ağlamaya başladım . Son duyduğum ses , aşağıdan kapının açılma sesiydi . 

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Duştan çıkarken , havlumla saçlarımı kuruladım . Üstümü giyindim . Saçlarımı taramaya başladım . Artık emin olmuştum . Buradan kaçamayacaktım . Tek yapabildiğim bir sap gibi evde oturmaktı . Toprak gözlerini üzerimden ayırmıyordu . Yapabileceğim bir şey yoktu . 

Ne kadar aciz bir insansın İnci . 

Kendi kendime söylenirken , kapım tıklatıldı . Cevap vermedim . Evde Topraktan başka kimse olmadığına göre , kapımı çalan Topraktı .

Dün geceden sonra onunla ne görüşmek ne de konuşmak istemiyordum . İşim bittikten sonra odamdan çıktım . Yanından geçerek gitmeye çalıştım , ama elimi tutarak beni kendine çevirdi .

'' Bırak beni ! ''  

İşaret parmağını dudağımın üzerine koyarak beni susturdu . Gözlerimin içine bakmaya başladı . Ve ben gözlerimi ondan kaçırdım . Ona bakmak istemiyordum . Ona her baktığımda kendimi suçlu hissediyordum . 

Boş anını kollayarak elimi ondan çektim . Arkamdan bağırdı . 

'' Hadi ama ! Neden benden kaçıyorsun ? '' 

Arkamı döndüm . Gözlerimi büyüterek cevap verdim . 

'' Bir de soruyormusun ? '' 

Cevabını beklemeden yürümeye başladım . Sesini duymak istemiyordum . Salonda ki koltuğa oturarak sakinleşmeye çalıştım . Yapacak bir şeyler olmalıydı . Telefonum ! Onu bulmalıydım . Birini arayıp , burdan kurtulmalıydım . Ve ya polisi arardım . Ama önce telefonumu bulmam gerekiyordu . 

Belki Toprak yerini biliyordu . Ya da o almıştı . Hızlıca merdivenleri çıktım . 

'' Toprak ! Toprak ! '' 

Odasının kapısını açtım . Yatağına uzanmıştı ve gözleri kapalıydı . Kapının eşiğinden tekrar seslendim . 

'' Toprak ! '' 

Gözlerini hala açmamıştı . 

'' Uyuyormusun yoksa trip mi atıyorsun ? '' 

Gözlerini açarak , bana döndü . 

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin