AŞK

254 5 0
                                    

Hayatımın bir yükselip bir alçalan dengesinde aşkı ve kaybı yaşadım.Hatta katlanabileceğimi düşündüğümden fazlasını kaybettim.Ailemi.Bir insan evladının ailesi.Onu ben yapan kişi.Annesi.Binbir zorlukla bakıp büyüttüğü annesi.Babası.Çalışıp ona bakan babası.Kardeşi.Her şeyi paylaştığı ,çok sevdiği kan bağı olan kişi.Çok basit değil mi ? Ama bunu yaşadığında o kadar basit değil.

Evren yatağımın baş ucunda dururken hayal meyal hatırladığım sözleri söyledi . 

'' İnci , iyi misin ? '' 

Bu hastalığın sebebini bilmiyordum.Hasta olmaktan nefret ederdim.Karnım da ağrıyordu.Evren başımda bana sürekli ilaç verirken ona durmasını söyleyecek kadar bile gücüm yoktu. Ağzında hastaneye gideceğimize dair bir şeyler gevelerken , mahmur gözlerle onu izliyordum . 

Kalktığımda üstümü giydirdi . Telaşla evden çıktık . 

Hastaneye vardığımızda ''Pr.Dr.Erel Aksoy'' yazan odaya girdik.Doktor bize ''Hoşgeldiniz'' dedikten sonra,muayeneye başladı.Üşüttüğümü söyledi.Ama canım o kadar yanıyordu ki .Üflesem sanki ağzımdan alev çıkacakmış gibi hissediyordum.O kadar ateşim vardı.

Arabaya tekrar bindiğimizde , Evren yarın bir yere gitmemiz gerekmediğini söyledi . Bense itiraz ederek , ona bağırdım . Israr ettiğinde ise eve varmıştık . Oflayıp , puflayarak arabadan aşağı inip eve geçtim . 

Yatakta gözlerimi kapamış , ağrılarımın dinmesini bekliyordum . Evren her zamanki gibi yatakta sol yerini almış ve ellerini belime dolamıştı . Bildiği şiirlerden bir tanesi ağzına dolandı ve şiiri okumaya başladı . Bana rahatlamam için şiir okurdu . Pür dikkat onu dinlemeye başladım . 

O şiiri söylerken kalbimin güm güm atmasına engel olamadım .O mükemmeldi.Şiirden sonra içimdeki siyahlığı bir tarafa bırakıp onun cennetine girdim.O cennetti.Ben ise cehennem.

Uzun HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin