Biraz Geç yazdım.Yakınlarımdan biri ameliyat oldu.Kusura bakmayın.
Evren beni arabaya bindirirken hala süprizin ne olduğunu bilmiyordum.Düşünüyordum,mantıklı bir şey düşünemediğim için düşünmek zordu.İlk defa düşünmeden durabiliyordum.Evren ''Geldik hayatım'' dedi.Arabadan indim.Üzerimdeki saks mavisi uzun elbise yerlere değiyordu.Saçlarımı dalgalı bir şekilde açık bırakmıştım.Ayağıma da beyaz bir platform giymiştim.Evren , aldığı elbiseleri giymem için beni zorlamıştı . Bale salonu gibi bir yere gelmiştik .İçerisi boştu,ama çok güzeldi.Yerler tuhaf bir motifle süslenmişti.Buraya neden geldiğimizi sordum Evren'e.''Bugün bizim yıldönümümüz , hatırlamadın mı ?''
Ah,kahretsin.O hastalıktan sonra , hafıza kaybı geçirdim diye düşündüm . Kendime bela okuyarak koşup Evren'e sarıldım.Böyle bir şeyi nasıl unuturdum.''Özür dilerim Evren çok özür dilerim.'' Ağlıyordum.Lanet olasıca gözyaşı.Ağlama , yukarı bak .Evren'in yanında olmaz.Ağlama.
Evren '' Neden ağlıyorsun ki ? Bende sana bir süpriz hazırladım işte . '' Ağlamayı bırakıp bunu telafi edeceğimi söyledim Evren'e.Ve ardından bir dans şarkısı çalmaya başladı.Bu şarkıyı biliyordum.Evren elimi tutup ''Dans etmek istermisiniz hanımefendi ?'' diye sordu.Kıkırdayarak ''Evet '' dedim.Ve ardından bir yılan gibi kıvrılarak Evren ile dans etmeye başladım.Çok iyi dans ediyordu.İyi ki benim bildiğim bir dans seçmişti.Yoksa çoktan rezil olmuştum.
Dansın ardından bir restorana gittik.Şampanya söylemişti Evren.Şampanyayı sevdiğini bilirdim.Alkolü sevmezdim.Fazla bir şey içmedim o yüzden .Restorandan kalktık.Arabaya binerken Evren'in sarhoş olduğunu gördüm.O yüzden arabayı ben kullandım.
Evdeyken tekrar ağlamaya başladım.Evren de gülmeye.''Gülmesene ya '' dedim.''Böyle bir şeye ağlıyorsun, gülmemek mümkün mü ? '' Evren böyle konuşurken , ''Ya da gül ya , çok güzel gülüyorsun .'' dedim.Gülerken yanına yattım.Yorgundum.Hele ki Evren'le 2 saat dans ettikten sonra.Çabucak uyumak istiyordum.Elleri yine belimdeydi . Onun güvenini hissetmek , bambaşkaydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Hikaye
Ficțiune adolescenți'' Aşk her derde deva olmaz . Aşk her zorluğu aşamaz . Ve en önemlisi , aşkın sonu her zaman mutlu bitmez ; konu bu değildir . Ama aşk sizi değiştirir . ''