Ono to aj hovorí.

659 42 10
                                    

Thiago:

V hlave mi treštelo,v ústach som mal vyschnuté a rameno ma pálilo. Rozlepil som svoje ťažké viečka a žmúril som na steny tmavej väznice. Kurva čo tu robím? Kde som sa tu vzal? Opatrne som sa posadil so zviazanými rukami na posteľ a obzrel som si obväz na mojom ramene. Ktorý debil ma zavrel do našej väznice??Pokrútil som hlavou a priložil som si ruky k čelu snažiac sa spomenúť si na niečo čo sa stalo v blízkej dobe. Pamätám si,že sme šli k Eulaliovcom. Zabil som toho hňupa, ale jeho suka ma postrelila. Jason zdrol. Boha dúfam,že ho tí neschopní povaľačský potkani dostali.Čo bolo potom? Áno schody,potom Bella. Ó ano. Naša mŕtva Bella Anabella. Uchechtol som sa keď som si predstavil jej mŕtve telo na zemi. Bola tam ona a potom už len tma.

,,A synak už si sa zobudil."v dverách do mojej cely sa objavil otec. Kurwa kedy sa len otvorili tie dvere,že som ich ja nepočul?

,,Vďaka bohu. Otec pomôž mi. Nejaký kokot mi tu zviazal ruky a nec-"nedokončil som lebo otcova päsť pristála surovo na mojej tvári. Hlava mi klesla k zemi a pomaly som začal strácať vedomie.

,,Ten kokot som bol ja! A teraz ma pekne počúvaj."povedal otec a zodvihol moju bradu aby som sa mu díval do očí.

,,Si môj syn,ale nemal si žiadne právo vlámať sa k Eulaliovcom a zabiť Raula poza môj chrbát. Tvojím jediným šťastím je že si tú ženu a jej deti nezabil inak by-"prerušil som ho

,,Otec ja som chcel len ukončiť túto-"nedopovedal som to lebo ma otec znova udrel. V ústach som pocítil vlastnú krv

,,Keď hovorí vodca, nemáš právo ho prerušovať. To som ťa snáď neučil?"povedal chladne a pustil moju bradu ktorá ihneď klesla

,,Pár dní tu zostaneš za trest. Ak sa bude niečo takéto ešte niekedy opakovať,nebudem taký milosrdný."otočil sa mi chrbtom a odkráčal preč. Ten sráč nevie akú hovadinu práve urobil.

Jase:

Zobudil som sa v izbe ktorú mi včera ponúkla Steffany. Bola to určite tá najlepšia hosťovská izba ktorú mali. Obrovská posteľ s modrým baldachýnom plná vankúšov. Velikánska 3D plochá telka so stovkami programov,Playstation,počítač,balkón s úžasným výhľadom na park. Pomrvil som sa v posteli s hodvábnymi obliečakmi a pretrel som si oči. Keby mi včera nezomreli rodičia,sestra by nebola bohvie kde a nesnažil by sa ma zabiť Sragio povedal by som že mám všetko. Realita však bola iná. Zdvihol som pohľad k bielym dverám so zlatou kľučkou v ktorej sa zjavil Benjamín s rozcuchanými vlasmi,úsmevom od ucha k uchu a s táckou raňajok. Bol dokonca aj normálne oblečený. Ehm no normálne ako normálne. Bol to predsa Benjamín..

,,Môžem ďalej?"spýtal sa popritom ako za sebou už zvnútra zatváral dvere. Ten sa tu vážne cíti ako doma.

,,Priniesol som ti niečo malé na uzmierenie. Včera som to trošku prehnal."ospravedlňujúco sa usmial,podišiel k stolíku vedľa postele a položil naň tácku s raňajkami.

Potom si pokojne sadol bez opýtania  na kraj postele. No takže včerA to TROŠKU prehnal hej..?!

,,Vďaka."zamumlal som no ani som sa naňho nepozrel

,,Ale ňotaak. Deje sa niečo? Si v poriadku? Ako sa po včerajšku
cítiš? Steff mi povedala čo sa ti stalo. Chudáčik Jasonko. Nepotrebuješ obiať?"roztiahol ruky aby ma obial ja som však vyskočil z postele a tváril som sa zhrozene

,,Robil som si srandu. Ale ale Jasonko aké máš ty len telo."zasmial sa a až vtedy som si uvedomil že tam stojím len v trenkoch. Dočerta.

,,Nemusíš sa hanbiť. Poď vyberieme ti nejaké pekné oblečenie z mojej skrine."povedal a podal mi ruku. Preboha toto je snáď zlý sen...

Ja vlkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora