Jedine cez moju mŕtvolu!

645 53 5
                                    

Takže je tu ďalšia časť+sľúbená fotka Luka. Dúfam,že sa bude páčiť. Ok nejdem to naťahovať,stejne moje kecy nikto nebude čítať :DDD užite si to! :33 ~Youngfork<33

Tara:

Uz zasa ležím na posteli v tej odpornej izbe (väzení) so štyrmi stenami ktoré už dokonale poznám. Dosť ma mrzí,že mi Saragio nedovolil ísť na tú grilovačku. Viem,že aj tak by tam na mňa všetci jeho ľudia len zazerali,ale aj to je lepšie ako byť tu zavretá. Som zvedavá koľko ma chcú takto držať. Už si vyžiadali od otca nejaké výkupné? Čo keď im ho nedá? Zabijú ma? Prebehol mi mráz po chrbte. Keby sa nebavíme o Saragiovi,ale o mojom otcovi, už by som bola mŕtva.

,,Tara?"zdvihla som hlavu z postele a pozrela sa za hlasom. Vo dverách stálo to dlhonohé dievča ktoré naposledy volalo Thiaga. Hmm ani som sa ho nespýtala ako si spolu užili.

,,Čo?"spýtala som sa nezainteresovane a znova som položila hlavu na posteľ a dívala sa do stropu

,,Strýko zmenil názor. Poď pomôžem ti."povedala a počula som jej kroky ktoré sa blížili ku mne

,,Aký tvoj strýko? Nepoznám ani tvojho otca,nieto ešte tvojho strýka."zamumlala som.

Vážne si myslí,že keď som tu zavretá deň viem celý Saragiovský rodokmeň alebo čo??

,,Ach prepáč. Vodca Saragio."chytila ma za ruky a pomohla mi vstať.

Takže jej strýko je Saragio? To znamená,že ona je Thiagova sesternica?? Neviem prečo ale strašne ma to potešilo a začala som sa uškŕňať ako debil. Bože a ja krava som si myslela že je to jeho.. Ehm dievča.

,,Ako vidím si rada."usmiala sa na mňa keď už sme spolu krivkali von z väzenia

,,Ani nevieš ako."

,,Thiago musel ísť niečo súrne vybaviť,tak ma poprosil aby som na teba dala zatiaľ pozor. Neboj sa Luka ti už neublíži,on je v izbe."povzbudivo sa na mna usmiala. Veď mi aj bolo divné,že ma neprišiel zavolať on..

,,Ty vieš čo sa stalo?"spýtala som sa a v jej tvári sa zračila ľútosť

,,Je mi to veľmi ľúto. Môj brat je strašne-"nachvíľu sa zasekla,,Neviem ako to mám pekne povedať."rozpačito sa usmiala

,,Luka je tvoj brat?"skríkla som. Je tam istá podoba medzi nimi ale až doteraz som si to vlastne nevšimla..

,,Áno. On neni zlý. V skutočnosti je to veľmi dobrý a citlivý človek len je trošku nadržaný."usmiala sa a ja som pretočila očami

,,Nemusíš sa snažiť. Ja už mám o ňom vykreslený vlastný obraz.Radšej nehovorme o ňom. Nerada by som si znepriatelila aj teba."ona len prikývla a otvorila dvere ktoré viedli von z domu.

,,Vlastne ako sa voláš?"spýtala som sa keď sme kráčali po záhrade k davu ľudí
,,Ach ja som sa ti nepredstavila. Prepáč. Som Nadia."usmiala sa a stisla mi ruku

Jase:

Na ceste sme už dobrých 30 minút a stále sme nedošli do cieľa. Asi som sa s mojím odhadom trošku kopol... Otec mi volal minimálne 5 krát ale ja mu to neberiem. Dobre viem,že mi chce túto záchrannú akciu vyhovoriť, lenže na to už je neskoro. Nakoniec som musel zobrať aj tú debilnú Bellu,inak by nám nedala pokoja. Jediným šťastím je,že do môjho auta sa už nezmestila a nemusím znášať tie jej otravné reči. Pozrel som sa do spätného zrkadla a zbadal som,že ma jedno auto obieha. Kurva to si Andrew nevie tých svojich debilov udržať na uzde. Hneď ako ma to auto predbehlo zastavilo predomnou takže som musel zastaviť aj ja.Boha ja tých idiotov zabijem! Vystúpil som z auta a začal som nadávať.

Ja vlkWhere stories live. Discover now