Malé varovanie.

630 49 5
                                    

Tara:

Počula som ako prehovoril vodca Saragio no pre obrovskú tmu som nevidela nič. Strašne som sa bála. Čo keď sa Jasovi a Andrewovi kvôli mne niečo stane?! Nikdy si to neodpustím... Zrazu celú chodbu zaplavilo svetlo a ja som konečne videla čo za za dverami deje. Na chodbe bol vodca Saragio a niekoľko jeho mužov. Thiago stál nad Andrewom a mieril mu pištoľov na hlavu .Jasa mal zasa v rukách Luka. Keď som to zbadala zhíkla som a zmeravela.

,,Na niečo som sa vás pýtal!"povedal Saragio naštvane a prebodával Andrewa s Jasom nenávistným pohľadom. Potom mu však všetko došlo a vypleštil oči

,,Nech skapem na mieste ak toto nieje to Eulaliovské decko!"povedal a pristúpil k Jasovi. Chytil mu bradu medzi prsty a zdvihol ju aby sa mu pozrel do očí.

,,Tie ryšavé vlasy ťa prezradili chlapče. Akože sa to voláš?"spýtal sa no v jeho hlase bolo zreteľne počuť ako Jasom pohŕda

,,Som Jason. Jason Winter Eulialia."povedal a ani na sekundu neuhol pohľadom. Kde sa stratil môj vyplašený brat?V tej chvíli som bola naňho pyšná ale aj som sa naňho hnevala. Mal ma počúvnuť a mal zostať doma...

,,Aké vynaliezavé dávať deťom mená podľa toho v akom ročnom období sa narodili. Čo ty na to Thiago? Ako by sa ti páčilo Thiago Summer Saragio?"spýtal sa vodca a konečne pustil Jasovu bradu

,,Pekne detinské."zafrflal Thiago a ja som musela zaklipkať očami aby som sa presvedčila či sa mi to nezdá...

,,Presne tak."pokýval hlavou Saragio a potom pristúpil k Andrewovi

,,A ty si čo zač holúbok??"Andrew sa pozrel na mňa a ja som mu dávala signály nech mlčí alebo apson nech nehovorí pravdu. No on sa na mňa len nechápavo pozrel a povedal:

,,Som Andrew Hunter. Taryn snúbenec."povedal a ja som očami hneď strelila po Thiagovi ktorý vyzeral napäto a kŕčovito zvieral zbraň.

Potom zdvihol oči ku mne a prebodol ma naštvaným pohľadom. Bála som sa,že Thiago vpáli Andrewovi guľku do hlavy no vtom som začula že po chodbe sa blíži k ním niekto ďalší.

,,Vodca túto tu sme našli. Schovávala sa pri schodoch."traja muži podišli k vodcovi s dievčaťom ktoré jeden z nich držal za predlaktie. Sotili ju na zem a ona s rachotom dopadla na kolená pred vodcu.

,,To si robíš zo mňa kozy!!"povedal Jase a prevrátil očami. Andrew sa uchechtol.

,,Čo tu sakra robíš?"vyštekol Jase

,, Chcela som ísť oznámiť tvojej mame čo sa stalo na tej ceste no ona to už vedela a presvedčila ma že si v poriadku a že potrebuješ teraz odpočívať. Tak som šla že sa vrátim domov no zbadala som ťa ako kráčaš k lesu. Niečo mi tu nehralo tak som vás sledovala.."

,, Akej ceste? Čo sa ti stalo Jase?"spýtala som sa zhrozene a on sa na mňa pozrel hrejivým pohľadom. Chcel niečo povedať no to dievča sa otočilo a pozrelo sa na mňa s vytreštenými očami.

,,Ty ... Ta-ara ..ž-žiješ?"vykoktala zo seba a tvárila sa akoby videla ducha.

Bola to Anabell. Nemohla som uveriť to že ju vidím. Ale čomu som dnes vlastne mohla uveriť? Len ma trochu zaskočila jej reakcia. Pozrela na vodcu Saragia a on len mykol plecami. Nechápala som o čo tu ide.

,,Skončime to divadlo!"povedal vodca a kývol na jedného z jeho mužov. Ten okamžite vytiahol z vrecka kľúče a začal kráčať preč.

,,Vy dvaja sa máte radi."ukázal prstom na Bellu a Jasa.Luka s ďalším mužom ho pochopili a nasledovali toho s kľúčami.

Ja vlkWhere stories live. Discover now