Šíp.

1K 53 6
                                    

Tento deň by sa mohol zapísať do histórie ako najnudnejší deň v mojom živote. Mama mi nedovolila ísť do školy a Belle nedovolili zasa zostať so mnou doma. Tak hneď ako som vstala naraňajkovala som sa a s mamou som kukala na telku. Nedávali tam nič poriadne, no potrebovala som nejako zabiť čas kým nebudú 3 a Bella nepríde zo školy. Po polhodine som to však vzdala a vyšla som hore po drevenyćh schodoch do svojej izby.Rozmýšľala som čo pôjdem robiť. Pohľad mi padol na kôpku oblečenia na zemi a tak som sa rozhodla,že si po 4 mesiacoch upracem. Viem je to šialený nápad, nikdy neviem aké nebezpečenstvá tu na mňa číhajú,ale keď to neupracem teraz o mesiac sa nebudem mať už ani kde pohnúť. V kope oblečenia som našla aj moje rádio, ktoré som nevedela nájsť už pekne dlho. Zapla som ho a chcela som si pustiť nejakú hudbu.

,, Dnes je slnečne až polooblačno,miestami prehánky.."nuda,stlačila som gombík a prepla som stanicu

,,...dopravné nehody volajte na číslo..."ešte väčšia nuda

,,...I got the moves like Jagger, i got the..."no ok môže byť

Položila som rádio na stôl a pustila som sa do upratovania. Celkom som sa do toho dostala a zhruba o 12 sa moja izba podobala na izbu z reklamy v časopise. Stále som však mala veľa času a nevedela som ako ho zabiť. Chcela som ísť dole za mamou,či nepotrebuje s niečim pomôcť,keď zrazu mi začal zvoniť mobil. Prišla som k stolíku,zdvihla som mobil a pozrela sa kto mi volá. Hmm,neznáme číslo.

-,,Prosím?"-spýtala som sa hneď potom ako som stlačila zelený gombík na mojom displeji

-,,Ahoj!"-hneď ako som započula jeho hlas chcela som zložiť,no nakoniec som si to rozmyslela

-,,Čo chceš a odkiaľ máš moje číslo?"-vyštekla som naňho a mračila sa aj keď som vedela,že ma nevidí

-,,Chcel som sa ti ospravedlniť za ten včerajšok.Nechal som sa uniesť. "-človek ktorý ho nepozná,by povedal,že ho to naozaj mrzí. Dobrý herecký výkon Hunter. Tuším z teba ešte niečo bude.

-,,Super. Už si sa mi ospravedlnil. Misia splnená. Môžeš si to odškrtnúť ako vybavené."

-,,To znamená,že je to zase v pohode?"-spýtal sa natešene,doslova som cítila ako vycieral tie svoje zubiská

-,,Ono to niekedy v pohode bolo?"-spýtala som sa a smerovala som k dverám od svojej izby lebo na ne niekto zaklopal. Otvorila som ich a zbadala v nich strapatého Jasa,ktorý pravdepodobne predchvíľou vyliezol z postele.

,,Tara mama ti odkazuje..."rýchlo som Jasovi dala prst na ústa a snažila som sa ho umlčať no už bolo neskoro

-,,Ty si doma?"-ozval sa v mobile prekvapený Andrew

-,,Nie,prečo?"-spýtala som sa a modlila sa aby mi to zhltol

-,,Lebo včera som nemohol spať kvôli našej hádke tak som dnes zostal doma. By som ťa mohol príjsť pozrieť,ale tak keď si v škole prídem neskôr. Alebo čo keby som pre teba prišiel do školy?"- čo to tu hrá za lacné divadlo? Ešte včera mi vravel,že bol do toho rovnako vtiahnutý ako ja a teraz mi nedá pokoj a stále ma otravuje? Začína klesať na Jasovu úroveň..

-,,Netreba. Už som sa dohodla s Bellou. Musím končiť začína mi hodina. Čau."-nepočkala som na jeho odpoveď a sa rýchlo som zložila.

Bola som maximálne vytočená. Hodila som mobil na posteľ a pozrela sa na Jasa. Ešte stále som mala prst na jeho ústach a tak som ho bleskovo zložila.

,,Prepáč."zaškerila som sa a on sa usmieval

,,V pohode. Kto to bol?"spýtal sa zaujato

,,Neuveríš ale môj nastávajúci. Zaujímalo by ma,ktorý idiot mu dal moje číslo."zamračila som sa on sa zasmial

Ja vlkWhere stories live. Discover now