Ak ma chceš súdiť,mal by si vedieť moje meno!

1.1K 68 7
                                    

,,Nikdy nepochopím ako môžeš mať také dlhé a zdravé vlasy." zahundrala Bella, ktorá stála nadomnou a snažila sa mi urobiť vrkoč,zatiaľ čo som si listovala v časopise o bojových umeniach

,,Vážne musíš hneď ráno riešiť také hovadiny ako sú moje vlasy?"nadvihla som obočie popritom ako som ju pozorovala v  zrkadle.

,,Pff a čo mám podľa teba riešiť?"vyfľochtla a cez rameno mi nazrela do časopisu

,,Mám radšej listovať v nejakom čínskom časopise? Ten tvoj časopis je zbytočný!Načo ti budú nejaké bojové umenia keď si vlk?Keď chceš dokážeš hocijakého pajáca zlikvidovať jediným pohľadom."

,,Ale na vlka sa premieňame len keď ideme loviť. Len najstraší a najmocnejší predkovia sa dokázali premieňať z vlastnej vôle. "nadvihla som obočie a časopisu som už dávno nevenovala pozornosť.

Čakala som ako mi Anabella odpovie.

,,Áno ale..."pritakala mi no ja som ju nenechala dohovoriť

,,Čo keď ťa niekto napadne v škole alebo na ulici? Premeníš sa na vlka a ukusneš mu hlavu? To určite!" pokrútila som hlavou a s pocitom víťazstva som znova zablúdila pohľadom do časopisu

,,Prečo by ma mal niekto napádať? Hlavne keď sme mi dve také nenápadné. Pochybujem že učiteľky vôbec vedia,že patríme do ich školy. A spolužiaci? Tí si ani nevšimli keď sme neboli na párty čo robila na konci roka tá preperoxidovaná blondína čo ma vypchávky a umelé riasy. Neviem ako sa volala."mávla rukou,že ju to nezaujíma

,,Kto by mal koho napadnúť?" Vošiel do mojej izby Jase a ako inak bez zaklopania a ako inak  zasa len chcel otravovať

,,Najskôr asi zakopem keď chcem niekomu vtrhnúť do izby. Čo keby sme sa práve prezliekali?" zamračila som sa naňho a Bella sa nad tou predstavou uchechtla. Tupka.

,,Tak to by som mal potom hneď krajšie ráno."pristúpil k nám a vtisol mi pusu na čelo

,,Máš krásne vlasy sestrička."hneď ako sa odtiahol chrbtom ruky som si zotrela čelo pre prípad že by mi tam niečo zanechal

,,Ešte aj ty s tým začínaj!"pretočila som očami a pozrela sa na Bellu

,,Vy dvaja by ste sa k sebe dokonalo hodili."usmiala som sa na ňu a ona sa začervenala.

Vedela som,že sa jej môj brat páči.Len som nechápala čo na ňom vidí.

,,Neprišiel som sa s tebou hádať." povedal pokojným hlasom ale druhú časť mojej vety odignoroval.

Presne tak ako vždy ignoruje Bellu.

,,A načo si teda prišiel? Chceš aby ti Bell zaplietla vlasy??" nadvihla som obočie a on sa mierne zamračil

,,Nie. Len som ti chcel povedať otcov odkaz. Vraj príde na večeru neskôr alebo vôbec." hneď ako to dopovedal vykročil z izby a nechal nás s Bell samé.

Tak som sa tešila že večer pôjdeme na spoločný lov. Každý týžden sa stretnú rodiny Eulalia, Nolan a Hunter a aspoň na jediný deň lovia spolu. Samozrejme tieto tri rodiny niesu jediné,ktoré sú vlkmi. Je tu mnoho iných rodín po celom svete. Aj v našom meste je ich viac. Môj otec je niečo ako veliteľ všetkých vlkov. Nieje to len tým že je to najlepší lovec,skôr mu táto dôležitá funkcia prislúcha kvôli jeho menu.Ak poznáte príbeh o vlkovi a sŕňati tak vlk ktorý vyhnal z lesa svojho brata je náš predok. Vlk čo odišiel má tiež svojich potomkov a naše rody sú doteraz znepriatelené.  Ešte som nevidela ani jedného z nich a dúfam,že ani neuvidím.
Kedže otec nepríde na večeru určite sú s nimi nejaké problémy alebo v našej svorke. Otec mi nikdy nechce hovoriť o dôležitých záležitostiach vlkov. Vraj som na to ešte mladá a je to pre mňa moc riskantné. Jediné čo ma na tom fakt štve je že Jasovi hovorí takmer všetko lebo je starší a keď sa ožení, bude veliteľom všetkyćh vlkov on. Dosť strašideľná predstava,že budem museť príjmať rozkazy od môjho otravného brata.

Ja vlkWhere stories live. Discover now