Hoofdstuk 11

291 14 0
                                    

Veerle pov

Ik zie Niall de hele tijd naar me kijken terwijl ik met Louis aan het praten ben. Ik zit tussen Louis en Zayn in en tegenover Niall.

(We zitten zo:

Louis Veerle Zayn

________________

Harry Niall Liam

'Kom je even mee naar buiten, een luchtje scheppen? Het is best wel warm hier...' vraagt Harry.

'Tuurlijk!'' antwoord ik en voordat we naar buiten lopen kijk ik nog even naar Niall. Hij heeft een vreemde blik in zijn ogen... Het lijkt wel...Jaloezie...

Is hij jaloers dan? En op wie?

'Kom je nog.'' vraagt Harry en haalt me uit mijn gedachten.

'Ja.' En ik loop achter hem aan het terras op waar overal superveel bloemen staan.

'Je ziet er mooi uit.' zegt Harry.

''Thanks.' Ik weet niet goed wat ik nu moest antwoorden maar dit leek me het beste. Harry kijkt me doordringend aan met zijn groene ogen en dan gebeurt het... Hij buigt zich voorover en vanaf dat moment gaat het heel snel. Ik die hem een klap in zijn gezicht geef, Niall (die blijkbaar alles had gezien) die naar buiten komt gestormd en meteen naar me toe komt, een arm om me heen. Zayn en Liam die Harry in bedwang houden die waarschijnlijk iets terug wou doen. Niall geeft me een knuffel.

'Laat me nooit meer zo schrikken, oké?'

Ik knik en hij zucht opgelucht.

Ik sla mijn armen om zijn middel en begraaf mijn gezicht in zijn nek en hoor hem nog fluisteren: 'Ik hou van je...'

_____________________________________________________________________________

O.o.... Wat heeft Harry gedaan? En hoe zit het nu tussen Veerle en Niall?

Dat lees je in het volgende hoofdstuk dat ik er er nu ook meteen ga opzetten!

Veel leesplezier

xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu