Niall's POV
Nadat we hebben gegeten wilden we een film kijken. Veerle zei dat ze eerst de keuken ging opruimen en ik heb aangeboden om haar te helpen maar ze zei dat dat niet nodig is. We gaan Toy Story kijken omdat Liam dol is op die film. Als we midden in de film zitten horen we een gil en een knal!
''Wat was dat?'' vraag ik aan de rest.
'' Het kwam vanuit de keuken!'' roept Louis. Veerle! We haasten ons naar de keuken en vinden haar op de grond, met haar ogen dicht. Ze ademt heel zwakjes. Ik wil haar hoofd op mijn schoot leggen maar als ik mijn hand terugtrek is die rood van het bloed.
''Jongens...'' De woorden komen er minder sterk uit als ik had verwacht. Louis pakt meteen zijn telefoon en drukt een nummer in.
''Ik bel een ambulance!'' zegt hij tegen mij. De rest van de jongens staan er als versteend bij, want de tranen stromen over mijn wangen. Zayn is de eerste die in beweging komt en gaat naast me zitten. Hij legt een hand op mijn schouder.
''Het komt wel goed, Ni... We zijn er voor je!'' Hij kijkt even naar Harry en Liam die langzaam knikken. Louis komt terug de keuken in.
''De ambulance is er!'' Op het moment toen hij dat zei, lopen de twee mensen van de ambulance de keuken binnen met een brancard (A/N: dat is zo'n ziekenhuisbed op wieltjes). Veerle wordt erop gelegd. Ik loop achter ze aan naar buiten en pak in het voorbijgaan nog gauw mijn jas.
''Mag ik mee?'' vraag ik aan een één van de twee verplegers.
''Tuurlijk mag dat. Ga maar zitten.'' antwoordt hij.
''We rijden achter je aan.'' Zegt Harry nog tegen me en dan sluiten de twee mannen de deuren. We rijden met de sirene aan naar het ziekenhuis.
Eenmaal daar rijden de mannen van de ambulance de brancard eruit en rennen naar binnen. Ik wil ze volgen maar een dokter houdt me tegen.
''Het enige wat je nu kunt doen is hopen.'' antwoordt hij en ik kijk hem verbaasd aan. ''Het komt wel goed, ga maar naar je vrienden.'' voegt hij er aan toe.
Ik loop naar de wachtkamer en ga met een zucht zitten tussen Harry en Zayn in.
''Gaat het wel, bro?'' vraagt Liam bezorgd aan me.
''Ik heb me wel eens beter gevoeld, als je dat soms bedoelt.'' Het kwam er kwaad uit en dat was dus totaal niet de bedoeling. Ik zie Liam schrikken en net als ik mijn excuses wil aanbieden komt de dokter de wachtkamer binnen. Zijn blik voorspelt niet veel goeds...
O.o.! Wat zou de dokter de jongens te vertellen hebben? Zou het goed of slecht nieuws zijn?
Dat lees je de volgende keer, mwahaha!
Bye donutss van me!
Veerle
JE LEEST
Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|
FanfictionVeerle is half-Iers en half-Nederlands en woonde toen ze klein was in Mullingar Ierland. Als ze op vakantie mag van haar ouders hoeft ze niet te twijfelen waar ze naar toe wil. Maar dingen lopen anders dan verwacht.... HOOGSTE PLAATS: #8 in fans #49...