Hoofdstuk 27

86 5 0
                                    

Veerle pov

Waarom was ik hier ook al akkoord mee gegaan? Ik zit enorm in de knoop met mezelf. Oké, ik heb Niall beloofd dat ik met hem mee ging douchen, maar wil ik dat wel?

'Ben je er al uit wat je wil?' roept Niall van achter de badkamerdeur. Hij is bezorgd.

'Ja, kom maar.' Zucht ik. De deur gaat open en Niall komt binnen in alleen zijn boxershort.

'Gaat het wel?' vraagt hij en loopt naar me toe om me te knuffelen.

'Nee, niet echt. Het is wel een heel grote stap in 1 keer, niet?' antwoord ik zuchtend.

'Ik begrijp het, ik ben er ook nog niet klaar voor om mezelf helemaal bloot te geven. We kunnen het stapje voor stapje proberen. En als je iets niet wilt moet je het zeggen, goed?' Als ik niet antwoord en naar de grond staar, pakt hij mijn kin tussen zijn duim en wijsvinger vast.

'Babe, kijk me aan asjeblieft. Jij mag beslissen of we dit doen.' Het is even stil, maar dan herpak ik mezelf.

'Niall, ik ben er nog niet klaar voor, sorry. Er is teveel gebeurd in het verleden...'

'Wil je erover praten?' vraagt hij lief en trekt me op zijn schoot.

'Misschien, maar dan kunnen we beter wel iets aandoen, niet?' antwoord ik.

'Ahw, ik vond dit wel fijn hoor.' Antwoordt hij en zet een pruillipje op. Ik grinnik en loop naar mijn slaapkamer.

Wat zal ik eens aantrekken?

'Dat roze jurkje is mooi dat daar hangt.' Zegt Niall. Whoops, zei ik dat hardop?

'Ja babe, dat zei je hardop.' Ik giechel, ik moet daar echt eens mee stoppen.

Ik haal het knalroze jurkje van de hanger en hou het voor me. Het heeft mouwtjes en een plooirok.

'Kun je je even omdraaien?' vraag ik blozend.

'Tuurlijk Veer.' Antwoordt hij en doet wat ik vraag.


Niall pov

Ze trek het jurkje over mijn hoofd en ik zie haar vanuit mijn ooghoek klungelen met de rits.

Ik loop naar haar toe.

'Hulp nodig?' vraag ik en ze knikt glimlachend.

Ik streel haar schouders voordat ik het jurkje dicht rits. Ze krijgt kippenvel op haar armen. Gauw pak ik haar hand en laat haar een rondje draaien.

'Perfect voor waar we naartoe gaan!' zeg ik en geef haar een kusje op haar neus.


Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu