Hoofdstuk 4

419 19 7
                                    

Veerle's POV


Nadat we gegeten hadden, bespreken we nog even hoe het nu zit voor Londen. Maura had al vliegtickets geboekt voor ons. Het was de vannacht nog in het vliegtuig zitten, zodat we de drukte vermijden.

''Euhm... Veer? Ik ga denk ik morgen naar huis... Ik ga mijn moeder helpen, want ze heeft het erg moeilijk.'' zegt Liz plots.

''Ooohww ok. Je komt nog wel eens langs toch? Ik denk dat Niall je dolgraag aan de andere jongens wil voorstellen!'' antwoord ik.

''Ik beloof het!'' zegt ze en ik geef haar een knuffel. ''Ik ga straks ook mee en dan stap ik ook in het vliegtuig, terug naar Eindhoven Airport.'' voegt ze er aan toe.

Ik zal haar missen...  Ze is en blijft mijn beste vriendin!


We moesten onze koffer s in Greg's auto leggen, want anders waren  we te laat voor onze vlucht. Hij zou ons brengen dus we namen afscheid van Bobby en Maura.

''Hou je sterk, hé! Je zult het leuk hebben in Londen, de jongens zijn echt vriendelijk!'' zegt Maura nog tegen mij. Ik glimlach, als Niall goed met ze op kan schieten, dan ik zeker.

Op het vliegveld namen Niall en ik afscheid van Greg en Liz. Zij moest namelijk bij een andere gate staan en ik knuffelde haar bijna dood.

''Krijg...geen...lucht!''piepte ze en ik liet haar gauw los.

''Have fun in Londen, ok? Met mij komt het wel goed!'' glimlacht ze en we zwaaien nog 1 keer voordat ze achter een muur verdwijnt. Ik zucht en  NIall slaat een arm om me heen.

''Laten we gaan, goed?''zegt hij en we lopen gauw naar onze gate want over 5 minuten was deze gesloten. Toen we na al dat gedoe eindelijk in het vliegtuig zaten, zochten we gauw een slaapplek die nog vrij was. Er was nog maar 1 bed vrij in het hele vliegtuig! Niall kijkt me lachend aan.

''Dat betekent dus dat we samen in 1 bed moeten slapen...'' zegt hij met een grijns op zijn gezicht.

''Vind ik niet erg hoor!'' antwoord ik. Even later sliepen we al na een vermoeiende dag.


Sorry voor de korte update! Er komen nog een heleboel hoofdstukken aan want dit is slechts het begin...

Lees ze!


Veerle

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu