Hoofdstuk 9

318 12 8
                                    

Veerle pov

Nadat de jongens allemaal om de beurt mijn koffer hebben gedragen staan we voor de uitgang. Er is alleen 1 probleem: fans! Duizenden meiden hebben zich verzameld voor het ziekenhuis om een glimp op te vangen van de jongens.

Paul staat al te wachten bij de deur en zegt dat hij ons per twee naar buiten laat gaan. Foto's en handtekeningen mag maar hou het kort, voegt hij eraan toe.

Ik ga natuurlijk met Niall, Zayn met Liam en dan blijven Harry en Louis.nog over.

"Ach, waarom ook niet?" zegt Louis met een grijns en hij haakt zijn arm in die van Harry. Ik zie Harry ook grijnzen. Ahw, cutie beans! Ik weet ook wel dat ze dat alleen doen voor.de fans.

"Veer, kom je?" vraagt Nial en hij haalt me uit mijn gedachten.

"Ja." Zeg ik en glimlach even naar.hem. Hij glimlacht terug en pakt mijn hand. Onze vingers verstrengelen ineen en hij kijkt me doordringend aan. Ik voel dat ik moet blozen en ik hou mijn handen gauw voor mijn gezicht.

"Dat zag ik. En je hoeft je niet te verstoppen. Je bent mooi zoals je.bent" lacht hij.

Ik moet alleen maar harder blozen en ik voel een vreemd gevoel in mijn buik. Is dit nou wat ze bedoelen met 'vlinders in je buik'? Ik kijk door de glazen deur en ik ben bang.

''Wat is er?" Oh, Niall heeft dus blijkbaar gemerkt dat ik bang ben.

"Ik denk gewoon dat de fans me niet gaan mogen ... "Niall's blik gaat nu van bezorgd naar lief.

"Hoe kunnen ze jou nu niet aardig vinden?'' zegt hij en geeft me een knuffel waarna hij me mee trekt naar buiten waar Paul al staat te wachten. Wow, die fans kunnen hard gillen. Ik knijp Niall's hand bijna fijn, maar toch gaat hij lachend op de foto met de fans.

"Ben jij niet Veerle?" hoor ik achter me en ik draai me om. Voor me kijkt een meisje van mijn leeftijd me vragend aan.

"Yeah, that's my name." Lach ik.

"Oh mijn god! Mag ik met je op de foto?" Ik ben nu al dol op haar. Ze is echt zo hyper als ik.

"Tuurlijk!" Zeg ik en ze neemt blij haar mobiel. Ze heeft een Minion hoesje om haar telefoon zitten en ik glimlach even. Als ze de foto heeft genomen zegt ze: "Kun je me volgen op Twitter?"

"Ik zal kijken wanneer ik tijd heb. Wat is je username?"

"@Oreogirlxx" antwoordt ze. Ik grijns en vraag hoe ze heet.
"Bo, en ik ben een Liam girl. Mag ik je nummer? Dan kunnen we nog eens afspreken."
"Sure!" antwoord ik en ik zet mijn nummer op haar hand.
"Bye, ik spreek je nog wel!'' zeg ik en ik geef Bo nog een knuffel waarna ik achter Niall aanloop. We stappen gauw in het geblindeerde busje waar Paul al op ons staat te wachten.

"Wie was dat meisje?" Vraagt Niall.
"Haar naam is Bo en ze is een Liam girl!" Zeg ik, blijkbaar iets te hard want Liam kijkt op van zijn telefoon.
"Wat is er met mij?" Vraagt hij verbaasd en ik leg hem het hele verhaal uit.
"Ze klinkt geweldig! Please, mag ik haar username?"
"Tuurlijk Li!" antwoord ik en ik geef het hem.
Ik stoot Niall aan die ons gesprek aan het volgen was.
"Dat wordt nog wat tussen die twee.."
"Weet je wat dat betekent?" zeg ik geheimzinnig.
"Oh, ik weet precies wat je bedoelt!" antwoordt Niall en hij heeft een zo'n rare grijns op zijn gezicht waardoor ik in de slappe lach schiet.

Heey donutss!
Hebben we binnnenkort een nieuw koppeltje? Weten jullie een leuke shipnaam voor Veerle en Niall? En voor Bo en Liam? Laat het met weten!

Ik zoek ook nog een vriendin voor Harry. Louis heeft Eleanor en Zayn heeft Perrie dus...
Wil jij Harry's GF zijn? Reageer dan effe hieronder.

Love you all
xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu