Hoofdstuk 26

101 6 0
                                    

Veerle pov

De volgende dag, op het moment dat ik mijn ogen open, zie ik dat ik in mijn eigen bed lig. Dat is op zich nog redelijk normaal maar wat me doet lachen is dat Niall naast mijn bed op de grond ligt te snurken. Aangezien mijn bed tegen de muur staat, is er dus maar 1 manier om uit mijn bed te komen: over hem heen. Ik probeer zo stil en voorzichtig mogelijk mijn benen op de grond te zetten, zonder dat hij wakker wordt. Ik heb zelf zo wel het gevoel dat dat aardig lukt maar net als ik in een soort van split over hem heen sta, doet hij zijn ogen open en zie ik hem grijnzen.

'Horan, niet lachen!' probeer ik serieus te klinken wat dus mislukt want zijn blik maakt dat ik weer in de slappe lach schiet. Het gevolg daarvan is dat ik mijn evenwicht niet kan behouden en plat met mijn gezicht op Niall beland waardoor ik nog harder moet lachen. Niall rolt opeens om, waardoor hij bovenop mij ligt.

'En anders?' vraagt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen waardoor ik moet grinniken.

'Dan krijg je geen kusje...' antwoord ik en ik sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik probeer zo opstandig en serieus te kijken. Niall kijkt me teleurgesteld aan maar begint dan te grijnzen. Oh nee, niet weer... Maar ja, Niall blijft de Niall die ik ken en nog geen seconde later krijg ik (again) de kieteldood.

'Nu wel?' vraagt hij nadat ik hem gesmeekt heb om te stoppen.

'Tuurlijk!' antwoord ik grijnzend en ik geef hem een kus op zijn neus waarna ik zo snel mogelijk probeer onder hem uit te komen. Het lukt bijna maar als ik bijna bij de deur ben voel ik twee sterke armen om mijn middel.

'En waar dachten wij heen te gaan?' fluistert zijn Ierse ochtendstem in mijn oor.

'Euhm, ik... heb honger?' antwoord ik zo snel mogelijk, wetend dat hij normaal gezien ook honger moet hebben aangezien ik zijn buik hoor knorren.

'Oke, dan heb ik wel een idee waar we naartoe kunnen gaan...'

'Wat dan?' vraag ik.

'Dat is een verassing...' grijnst hij want hij weet dat ik niet tegen verassingen kan. Ik zet puppy-ogen op en trek een pruillip.

'Kom op, je weet dat ik daar niet tegen kan...' Ik wil op mijn knieën gaan zitten om te smeken maar hij houdt me tegen. 'Oke, ik geef je één tip op voorwaarde dat we samen gaan douchen...?' gaat hij verder.

'Oke dan, zucht ik.' Niall grijnst weer en zegt dan: 'De tip is dat het voor alle leeftijden is...'

'Lekker vaag, Nialler...' mompel ik.


Haha, ik heb me echt kapot gelachen toen ik dit hoofdstuk schreef... :P

Weten jullie dat jullie de beste lezers in de wereld zijn? Het lezersaantal staat namelijk ondertussen al op 7,2 K! Super bedankt!

I love you all!

xxxVeerlexxx





Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu