Hoofdstuk 18

178 12 9
                                    

Melissa pov

Ik ben onderweg naar het huis van Niall en Veerle, en natuurlijk ook naar de liefste jongen in de hele wereld. Louis is een schatje, hij doet echt alles voor me. En hij is zo cute als hij lacht, zijn blauwe ogen twinkelend en de kuiltjes in zijn wangen.
Oke, genoeg gedroomd nu; ik hoop dat alles goed is met Veerle. Zij en Niall passen echt supergoed bij elkaar, het lijkt wel alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Dezelfde aanstekelijke lach, dezelfde diepblauwe ogen en zelfs dezelfde kleur haar (ook al is dat van Niall geverfd). Ik hoop dat ze nog heel lang samen blijven.

Louis pov

Als de bel gaat, doe ik gauw de deur open voor het liefste meisje dat er is. Ik ga haar vanavond meevragen op een date. Melissa is supermooi, lief en ze houdt zelfs van voetballen! Ik ben blij dat ik haar heb, na Eleanor heb ik niemand meer gehad. We lopen samen richting de woonkamer, waar Liam en Niall bij Veerle zitten. Of ja, Liam zit op een stoel en Niall zit naast Veerle op de bank, met zijn arm om haar heen geslagen. Ze slaapt dus ik ga naast Melissa op de andere bank zitten. We kijken met z'n allen Niall aan, die Veerle rustig wakker maakt. Ze kijkt ons allemaal 1 voor 1 aan en gaat dan rechtop zitten.
'Wat is er aan de hand? Waarom zijn jullie hier allemaal?' Vraagt ze verbaasd.

___________________________________________________________________________________________________________________________

Hey lieve lezers,

Als allereerste wil ik jullie heel graag bedanken voor de lieve reacties, de stemmen maar vooral dat er meer dan 4000 mensen zijn die mijn boek hebben gelezen in het totaal!! Echt waar, dank je, waar je ook bent! I love you more than anything.

En vinden jullie het verhaal nog leuk? Als er iets niet duidelijk is mag je me altijd dingen vragen. Je kunt reageren of me een privébericht sturen en dan probeer ik er zo snel mogelijk antwoord op te geven!

Bedankt voor alle steun en ik hoop dat mijn lezersaantal nog oploopt tot meer dan 5000!

xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu