Hoofdstuk 21

118 9 2
                                    

Veerle pov

Ik wil hem zoveel zeggen. Zoveel lieve woorden in mijn laatste brief. Maar kan dat wel als je afscheid neemt? Ik voel de tranen weer opkomen. Wat moet ik in godsnaam schrijven? Ik kan zeggen dat ik van hem hou, maar daar heeft toch helemaal geen zin als ik weg wil...

Niall pov

'Niall?' hoor ik een bekende stem zeggen. Ik kijk op, recht in de ogen van Harry.

'Ik kan haar niet laten gaan, Haz. Ik heb geen flauw idee wat ze daarbinnen uitspookt... Ik wil haar nog niet kwijt.'

Harry komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. (OMG Narry momentje  )

'Ik weet wel wat... Kom mee!'

Harry pov

Ik kan er echt niet tegen om mijn beste vriend zo te zien. Hij is echt gebroken diep vanbinnen en ik weet dat hij niet zal stoppen met oplossingen zoeken tot hij zeker weet dat Veerle OK is. We kunnen de deur niet inbeuken want daar had Veerle blijkbaar iets voor gezet en antwoorden doet ze ook niet. Maar er is nog een andere ingang in de badkamer. Het raam is namelijk makkelijk kapot te slaan. Eerst maar even een ladder zoeken en iets zwaars.

Veerle pov (2e keer)

De brief voor Niall is af.

Lieve Niall,

Als eerste wil ik je bedanken voor alle momenten die we samen hebben beleefd. Ik zal nooit vergeten hoe we elkaar na al die jaren weer tegenkwamen in het vliegtuig. En natuurlijk dat ik je niet meteen herkende. Je bent mijn beste vriend, maar voor mij ben je nog meer dan dat. Je bent de liefste jongen die er is en ik zou je eigenlijk niet moeten verlaten. Maar de haat wordt me gewoon te veel en dan is er nog iets wat ik je niet vertelt heb. Maar daar praat ik liever niet over...

Zoek asjeblieft een vriendin, want ik verdien je niet...

Toch blijf ik onvoorwaardelijk van je houden!

Vaarwel

Veerle

Ik vouw hem dubbel en zet op beide brieven de namen. Nu is het definitief...

______________________________________________________________________________________

Heeey lieve lezers,

Ik heb alweer 5800 lezers dus thank you echt waar! Ik kreeg trouwens reacties die zeiden dat ze niet wilden dat Veerle dood mocht. Nu, ik kan nog niks verklappen maar hoofdstuk 22 komt hier ook achteraan dus lezen maar...

Hoe zouden jullie willen dat het afloopt? Laat me weten!

xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu