Niall pov
Ik pak de hamer en sla het raam na 2 keer in stukken. Gauw kruip ik door het gat dat ontstaan is, loop naar Veerle toe en kniel naast haar neer. Geen bloed te zien gelukkig! Wanneer ik haar armen wil controleren, slaat ze haar ogen open.
'Het spijt me zo, Ni...' snikt ze en begraaft haar gezicht in mijn trui.
'Veer, je moet me 1 ding beloven; dat je altijd bij mij komt als er iets is of als je je niet lekker in je vel voelt. Ik ben er voor je, overal en altijd!' fluister ik in haar oor en geef haar een kus op haar kruin. Ze knikt langzaam. Ik til haar op en breng haar naar beneden, de keuken in waar Harry al een kop thee klaar heeft staan
Veerle pov
Ik was echt verbaasd Niall te zien maar tegelijkertijd ook opgelucht dat ik uiteindelijk niks heb gedaan. De blik in zijn ogen was te pijnlijk en de gedachte dat Niall nog eens door een hel moet gaan heeft me na doen denken. Nu zit ik hier, springlevend maar een beetje geschrokken aan de keukentafel met Niall. Volgens mij heb ik echt de goede keuze gemaakt.
's Avonds...
We zitten allemaal samen in de woonkamer op de bank film te kijken. Melissa en Louis, Liam en Sophia, Niall en ik en dan heb je Harry nog die helemaal alleen op een stoel zit. Ik moet echt iemand voor hem zoeken en heb volgens mij al iemand in mijn gedachten.
We kijken Saw II waar ik dus weer niet tegen kan, maar wat wel grappig is om te zien is dat alle meiden zich achter hun vriendje verschuilen, inclusief ik. En Harry? Harry is blijkbaar ook een schijtebroek want hij heeft een kussen voor zijn gezicht en elke keer als er even geen geschreeuw te horen is komen zijn ogen er even bovenuit maar die verdwijnen al snel weer. Het is zo komisch dat Niall ook in de lach schiet en natuurlijk moet iedereen dan lachen want Niall's lach is zo aanstekelijk, dat weet iedereen toch?
___________________________________________________________________________________
Heey peeps,
Sorry sorry 10000000x sorry dat ik al zo lang niet geschreven heb! Ik had dit hoofdstuk al even af maar had het veel te druk met de start van het nieuwe schooljaar om te uploaden. Ik zit nu in het vijfde middelbaar en doe Economie-Moderne Talen dus dat is best wel pittig! Ik ben trouwens best wel benieuwd wat jullie doen en in welk jaar zitten jullie op school dus let me know!
Wat vinden jullie van dit hoofdstuk? Ikzelf vind het een beetje raar maar everybody loves a happy ending! Trouwens superbedankt allemaal voor de superlieve berichtjes! Love you! Te amo! Je t'aime. Ich liebe dich! (dat laatste heb ik geïmproviseerd haha :) )
Even een vraagje: zouden jullie dit boek kunnen promoten? Ik weet het, dit vragen veel mensen maar ik ben al trots op mezelf en op jullie natuurlijk dat we de 6,4 K hebben bereikt! TOGETHER WE CAN BE SUPERMAN! Thanks op voorhand want jullie zijn de beste lezers die er zijn!
xxxVeerlexxx
JE LEEST
Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|
FanfictionVeerle is half-Iers en half-Nederlands en woonde toen ze klein was in Mullingar Ierland. Als ze op vakantie mag van haar ouders hoeft ze niet te twijfelen waar ze naar toe wil. Maar dingen lopen anders dan verwacht.... HOOGSTE PLAATS: #8 in fans #49...