Veerle pov
Waarom doet Yara zo... Ben ik dan helemaal niks waard?
En Niall? Denkt hij er ook zo over?
Deze gedachten spoken door mijn hoofd terwijl de tranen over mijn wangen stromen.
Ik kijk om me heen. Ik ben beginnen rennen vanaf het huis van Niall tot een plek die ik niet ken. Ik ben in een park met allemaal bankjes maar het is er muisstil. Buiten mijn trillende ademhaling hoor je niks.
Ik voel me niet op mijn gemak. Het is al bijna donker.
Ik wil Niall bellen, maar mijn telefoon geeft aan dat de batterij leeg is.
Shit... Waarom ben ik ook alweer weggelopen? Ik kijk schichtig om me heen.
Geritsel achter me. Wie is dat?
'Hoi schoonheid, wat brengt jou hier bij mij?' Zegt een onbekende stem ineens.
Vreemde handen raken me overal aan. Ik wil gillen maar de persoon achter me duwt zijn hand op mijn mond.
'Niet gillen, trut.'
Hij trekt mijn handen nogal ruw achter mijn lichaam en begint me te zoenen. Zijn baard schuurt over mijn wang en mijn armen branden.
Ik doe nog een poging om te schreeuwen maar de man geeft me een trap in mijn buik en dan wordt alles zwart.
Louis pov
Na mijn telefoongesprek met Veerle zit ik met een vervelend gevoel. Ik vertrouwde Yara toen al niet, en nu al helemaal niet... Ik besluit Niall te bellen.
(L= Louis, N=Niall)
L: Hey Nialler!
N: Hoi Lou, wat is er?
L: Ik wil je niet ongerust maken maar Veerle belde me en ze vertelde me over Yara. Je weet toch wat er toen is gebeurt en dat ze nogal gestoord is?
N: Wacht, ja dat weet ik nog. Maar waarom bel je me daarover? Yara is veranderd, ik weet het zeker.
L: Ik vertrouw haar niet, Ni...
N: Dat moet je zelf weten, maar ze blijft mijn beste vriendin. Bemoei je met je eigen leven en bel me niet meer over Yara.
L: Maar...?
N: Bye Lou!*einde gesprek*
Shit, het laatste wat ik wou was ruzie met Niall... Ik besluit even naar buiten te gaan voor frisse lucht.
Wanneer ik bij het parkje kom in mijn wijk, zie ik ineens iemand wegrennen.
Ik loop voorzichtig richting de plek waar de persoon vandaan kwam. Het pad draait naar links en dan zie ik iets aan een struik hangen. Ik wandel dichter en schrik als ik het herken: het leren jasje van Veerle waar ze zo blij mee was toen Niall het kocht voor haar in de stad afgelopen week.
Iets klopt hier niet...
Ik moet Veerle vinden!Dan zie ik ook een schoen liggen een stukje verderop. Ik weet meteen dat het foute boel is als ik zie dat die van Veerle is.
Ik ren verder, en dan zie ik haar.
Ze ligt op haar zij, zonder kleren, en ik kan zien dat ze overal blauwe plekken heeft en ze bloedt vanonder.
'VEER! Please word wakker!' Roep ik in paniek. Ik haal mijn gsm uit mijn jaszak en bel het alarmnummer.
Snel leg ik uit waar ik ben en hoe ze eraan toe is.
Ik wil eigenlijk Niall bellen maar ik bedenk me toch snel als ik terugdenk aan onze ruzie. Ik zal hem wel bellen als ik zeker weet dat Veerle veilig is.Ik hoor de ambulance al aankomen. Vanaf het moment dat de ambulanciers haar zien liggen, worden hun ogen groot.
1 van hen haalt de brancard terwijl de vrouwelijke ambulancier haar pols checkt.
'Pols is zwak, ze moet zo snel mogelijk naar het ziekenhuis!'
Ze willen de deur al dichtgooien nadat ze Veerle erin hebben gelegd maar ik hou ze nog net tegen.
'Meneer, kent u haar?'
'J-ja, ik ben haar beste vriend.'
'Stap maar gauw in dan.'Ik doe wat ze vragen en pak haar hand vast terwijl we met loeiende sirenes richting het ziekenhuis rijden.
______________________________________
O o...Niall weet nog van niks, hoe denken jullie dat hij gaat reageren?
Let me know x
xxxVeerlexxx
P.S. Het spijt me dat het zolang geduurd heeft tot dit hoofdstuk 😣🙈
JE LEEST
Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|
FanfictionVeerle is half-Iers en half-Nederlands en woonde toen ze klein was in Mullingar Ierland. Als ze op vakantie mag van haar ouders hoeft ze niet te twijfelen waar ze naar toe wil. Maar dingen lopen anders dan verwacht.... HOOGSTE PLAATS: #8 in fans #49...