Veerle's POV
We worden wakker gemaakt door de stem van de piloot.
''Hoe laat is het?'' vraagt Niall met een hele sexy ochtendstem en ik moet giechelen.
''Euhm... het is half 10. We zouden om 10 uur landen dus, dat betekent dat we op moeten schieten!'' antwoord ik snel voordat hij me vragend aan zou kijken en ik zou moeten blozen. Ik haat blozen, ik doe het echt zonder dat ik het zelf doorheb...
''OK dan, lekker geslapen?'' vraagt Niall weer met een big smile op zijn gezicht.
''Ik heb heerlijk geslapen! En jij?'' vraag ik.
''Valt mee... Je praat in je slaap, weet je dat?''
''Oh... Sorry Ni!'' verontschuldig ik me meteen.
''Kun jij niks aan doen. Het was eigenlijk best wel schattig...'' antwoord hij en geeft me een kus op mijn neus. Ik begin meteen weer te blozen. Ik zie hem lachen en hij haalt zijn schouders op.
''Je bent mooi als je bloost...'' zegt hij dan en ik hou mijn oren dicht. Ik ben niet mooi, nooit geweest. Ik ben veel te zwaar en heb een dik lijf. Ik snap gewoon niet wat Niall in me ziet...
''Babe, je bent prachtig. You don't know you're beautiful and that's what makes you beautiful!'' hoor ik hem zingen en geeft me een knuffel. Ik nestel me in zijn armen en kijk naar boven (ik ben een stuk kleiner dan hem, dus...). Hij ziet het en geeft me een kus op mijn neus. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borstkas.
''Kom, we zullen nu echt op moeten staan. Anders zijn we als een van de allerlaatsten uit het vliegtuig.'' zegt Niall na 5 minuten. Ik zucht, ik had zo wel voor eeuwig kunnen liggen...
''Is goed, Ni. Love you.'' antwoord ik en we pakken gauw onze spullen.
Nadat het vliegtuig geland is en we zonder kleerscheuren langs de fans zijn gekomen (met een vermomming die weer niet werkte), zitten we in een zwarte busje dat ons naar het huis van de jongens brengt. Ik heb meteen ook kennisgemaakt met Paul, hun manager (die nu trouwens ook rijdt) en die leek me wel aardig. Ik zit samen met Niall achterin en kijk naar buiten. Ik had nooit verwacht dat het allemaal zo zou lopen. Ik zou nu normaal gezien in Ierland zijn, met Liz, en we zouden daar in een hotel slapen. Maar nu zit ik met mijn beste vriend (?) in een getint busje naar het huis waar hij samen met 4 andere jongens woont en die samen met hem een wereldberoemde boyband vormen...
''Waar denk je aan?'' hoor ik Niall vragen en ik kijk hem aan.
''Gewoon, aan het feit dat ik nu normaal gezien in Ierland had moeten zijn ,met Liz... Maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag bij je ben, integendeel. Ik mis haar gewoon, snap je?'' antwoord ik en ik krijg tranen in mijn ogen.
''Ik snap je helemaal!'' antwoordt hij en veegt ze weg. Hij geeft me een knuffel.
''We zijn er!'' zegt Paul vanachter het stuur. Ik was meteen weer opgewekt en een tikkeltje zenuwachtig. Wat nou als ze me niet aardig vinden, of niet mooi genoeg voor hun beste vriend?
''Wees gewoon jezelf, ze zullen je echt wel accepteren, babe.'' hoor ik Niall naast me zeggen, alsof hij mijn gedachten kan lezen! Paul had ondertussen onze koffers uit het busje gehaald en keek ons vragend aan, zo van 'Gaan jullie nog naar binnen of wat?'. Dus pakken we onze spullen, zwaaien Paul uit en lopen naar de voordeur. Niall belt aan en een jongen met bruin warrig haar doet de deur open.
''Bro!'' roept deze en begint helemaal hyper op en neer te springen.
''Veerle, Dit is Louis. Louis, Veerle'' stelt Niall ons rustig voor en ik zie dat hij lacht.
''Nice to meet you, Veerle!'' antwoordt Louis en geeft me een knuffel. Ik moet lachen om de manier waarop hij mijn naam uitspreekt. Ik zou goed met hem kunnen opschieten denk ik...
''Wie is daar?'' horen we boven aan de trap iemand zeggen. Met veel gestommel komt er een getinte jongen met zwart haar naar beneden.
''Zayn , dit is Veerle. Veerle, Zayn.'' Dit keer zegt Louis het en ik merk dus dat hij mijn naam echt niet uit kan spreken! Ik grinnik en ze kijken me met z'n drieën lachend aan.
''Kom binnen!'' zegt Niall en pakt mijn hand. Wow, dit huis is echt MEGA! Niall ziet me kijken en glimlacht weer.
''HARRY! LIAM!'' roept hij en we horen ergens twee stemmen terug roepen. ''Ze zitten in de woonkamer, waarschijnlijk weer een film aan het kijken.'' antwoordt Louis, dus gaan we daar naartoe.
''Niall! Good to see you, bro.'' hoor ik iemand weer zeggen en ik draai me om. Een jongen met bruine krullen en groene ogen kijkt ons lachend aan.
''Harry, dit is Veerle. Veerle, dit is dus Harry.'' zegt Niall lachend.
''Wow, dus dit is One Direction?'' vraag ik, terwijl ik niet doorheb dat er nog iemand achter me was gaan staan.
''BOE!'' hoor ik Liam roepen. Eerst schrik ik maar krijg dan de slappe lach. De andere jongens lachen vrolijk mee, iedereen behalve Liam zelf.
''Ik had echt gehoopt dat ik eindelijk iemand kon laten schrikken...'' zegt hij met een pruillip. ''Ik ben Liam trouwens.'' stelt hij zich voor.
''Dus jij hoort er ook nog bij?'' vraag ik, ik doe net alsof ik dom ben.
''Nee, ik ben de putjesschepper.'' zegt Liam sarcastisch en ik begin weer te lachen. Ze kijken me allemaal verbaasd aan.
''Jongens, ik ben niet dom ofzo. Ik wou alleen jullie gezichten zien, haha!'' zeg ik en ik hoor Niall grinniken. Ik hou zo van deze jongen!
Niall's POV
''Zo moet het dus.'' antwoord ik en geef haar een kus op haar voorhoofd. We horen iedereen ''Awww'' zeggen.
''Zijn jullie samen?'' wil Zayn weten.
''NOG niet.'' antwoord ik en ik zie de pretlichtjes in haar ogen. Ik hou zo van dit meisje!
''Wat eten we?'' vraag ik aan Liam.
''Euh... Taco's?'' antwoordt die en ik doe even een vreugdedansje. De andere jongens zijn het al gewoon maar Veerle kijkt me verbaasd aan.
''Gewoon even blij met Liam's keuze.'' leg ik uit en ze knikt.
JE LEEST
Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|
أدب الهواةVeerle is half-Iers en half-Nederlands en woonde toen ze klein was in Mullingar Ierland. Als ze op vakantie mag van haar ouders hoeft ze niet te twijfelen waar ze naar toe wil. Maar dingen lopen anders dan verwacht.... HOOGSTE PLAATS: #8 in fans #49...