Hoofdstuk 22

117 8 1
                                    

Niall pov

Harry en ik hebben net een ladder gepakt en die al tegen het huis gezet. Ik zie dat Harry al naar boven wil klimmen maar ik hou hem tegen. Veerle is tenslotte MIJN vriendin!

Ik voel onzekerheid opkomen maar toch klim ik de ladder op, niet wetend hoe ik Veerle zal vinden...

Veerle pov

Ik was net van plan om het mesje tegen mijn pols te zetten als ik gestommel hoor tegen het huis. Shit... Niall! Het raam is gelukkig dicht dus als hij binnen wil zal dat niet gaan. Dat denk ik tenminste...

Harry pov

Niall is halverwege de trap en geeft me een teken dat ik hem de hamer moet geven. Ik doe wat hij vraagt en na een paar tellen is hij boven. Hij kijkt door het raam en schrikt van iets. Ik weet niet wat hem zo deed schrikken maar hij reageert meteen door het raam in te slaan met de hamer. Hij blijft maar slaan en slaan en het lijkt wel alsof er iets goed mis daarbinnen...

Niall pov (op hetzelfde moment als Harry)

Harry geeft me de hamer en ik klim snel naar boven. Ik schrik als ik zie wat er aan de hand is. Veerle zit tegen de muur aan met haar hoofd in haar handen. Ze reageert niet als ik op het raam klop. Het enige wat er in me op komt is dat dat raam kapot moet en dat ze hulp nodig heeft!

_______________________________________________________________________________________________

Heey lieve lezers,

Nu weten jullie nog niks  Sorry maar ik wil de spanning wat opbouwen dusja...

Hoe vinden jullie het tot nu toe? Ik hoop leuk want anders zou ik denk ik niet zoveel lezers hebben... Haha ik ben echt zo blij met jullie!

Love you all!

xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu