Hoofdstuk 25

106 4 0
                                    

Veerle pov

'Nog een muffin, Irish?' Ik had hem al in mijn hand en wou hem aan hem geven maar hij geeft me een ondeugende glimlach. Voordat ik het kan beseffen heeft hij de chocolademuffin al weggepakt en smeert hij hem uit over mijn gezicht.

'Die zet ik je betaald.' En ik zet mijn meest wraaklustige blik op waardoor Niall in de lach schiet. Ik negeer hem, heel erg aan het proberen om niet mee te lachen, wat dus mislukt. Want net als ik een lepel eiersalade in mijn hand heb hoor ik gegiechel. Het komt vanuit de struiken en ik doe een teken naar Niall dat hij stil moet zijn. De mensen die daar zitten hebben blijkbaar enorm veel plezier met wat Niall en ik aan het doen zijn.

Ik tel af op mijn vingers van 3 naar 1 waarna Niall langs de ene kant loopt en ik langs de andere. Louis en Melissa kijken ons met grote ogen aan want ze hadden niet eens door dat we waren gestopt met ons voedselgevecht.

Louis pov

'Shit Mel, volgens mij hebben ze ons door...'

'Jeee, denk je?' antwoordt ze met opgetrokken wenkbrauwen waardoor we weer in de slappe lach schieten en Niall en Veerle lachen met ons mee.

We helpen ze met opruimen van het eten, of tenminste wat er nog van over is en lopen terug richting de villa. Harry staat ons al op te wachten. Liam en Sophia zijn al naar huis.

Niall en ik lopen naar boven en vallen al snel in slaap.


OMG, ik haat mezelf nu dat ik al zo lang niet heb geschreven! Het is gewoon 1 HELE MAAND geleden! Sorry sorry sorry, hier een hoofdstuk om het goed te maken :P

Love you all! xx

xxxVeerlexxx



Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu