Niall pov
Als we eindelijk terug voor ons huis stoppen moeten even wringen om uit de auto te komen. Louis zat bij Harry op schoot en Zayn bij Liam wat er nogal komisch uitzag. Dat Veerle bij mij zat was natuurlijk wel fijn. Ik weet niet, het voelt nogal vertrouwd aan met haar.
Veerle pov
Ik zit op mijn kamer op mijn telefoon. Even op Twitter... Oh ja, ik zou Bo nog volgen. Ik zoek haar account op en zie dat haar achtergrond vol staat met oreokoekjes en ik moet glimlachen. Er wordt op mijn deur geklopt en Niall komt binnen.
''Hey girl, ga je mee naar Nando's?'' vraagt hij als hij me een knuffel geeft.
''Tuurlijk!'' antwoord ik. Voordat ik achter hem aan loop druk ik nog gauw op de ''follow-knop''. Als ik de trap af ga, staan de jongens al bij de voordeur dus ik pak gauw mijn jas. Gelukkig voor ons staat Paul voor het huis met een grótere auto. Louis gaat voorin zitten bij Paul en Zayn, Liam en Harry op de rij daarachter. Niall en ik gaan helemaal achterin zitten. Gelukkig is Nando's niet ver want ik heb honger. Blijkbaar Niall ook want ik hoor zijn maag rommelen. Ik grinnik even en hij kijkt me met pretlichtjes in zijn ogen aan.
''Is het grappig? Ik kan er toch niks aan doen dat ik honger heb?'' zegt hij met een nep-verdrietig gezicht waardoor ik alleen maar harder moet lachen. Harry draait zich om.
''Je hebt zijn ego geschonden. Gaat wel over hoor... '' zegt hij en de rest van de jongens begint ook te lachen. En Niall, die lacht uiteindelijk nog wel het hardst.
Bij Nando's
Veerle pov
Pffff... Ik zit echt vol. Volgens mij kom ik niet eens meer recht, haha. En Niall is nu al aan zijn tweede ijsje bezig... Soms kan hij echt veel eten, tenminste meer dan mij; dat is zeker!
Niall pov
Veerle ziet er echt supermooi uit. Ik ben expres tegenover haar gaan zitten, zodat ik haar kan bekijken. Ze is druk in gesprek met Louis over de nieuwste mode en zo te zien is ze het niet eens met Louis. Ik kan niet precies verstaan wat ze zeggen maar als Louis zijn handen in de lucht gooit weet ik dat ze haar gelijk heeft gekregen. Dat vindt ik leuk aan Veerle; ze weet precies wat ze wilt en gaat haar dromen achterna. Misschien moet ik het met de jongens eens hebben over haar zangtalent? Ik zou het echt geweldig vinden als ze mee mag touren als ons voorprograma ofzo! Dan kan ik haar iedere dag zien en knuffelen en... Wacht eens, waarom denk ik dit? Vind ik haar leuk? Nee.... of toch wel? Maar als ik naar haar kijk haar honingblonde haren langs de zijkant van haar gezicht en haar ogen schitterend weet ik het zeker; ik wil haar als mijn vriendin!
_____________________________________________________________________________
OMG! Niall is verliefd op Veerle. Maar voelt zij ook hetzelfde of twijfelt ze nog? Dat lees je in het volgens hoofdstuk!
Oh ja, sorry voor het trage updaten... Ik heb het nogal druk dus...
xxxVeerlexxx
JE LEEST
Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|
FanfictionVeerle is half-Iers en half-Nederlands en woonde toen ze klein was in Mullingar Ierland. Als ze op vakantie mag van haar ouders hoeft ze niet te twijfelen waar ze naar toe wil. Maar dingen lopen anders dan verwacht.... HOOGSTE PLAATS: #8 in fans #49...