Hoofdstuk 13

306 16 4
                                    

Veerle pov

Ik word wakker met een paar armen om me heen. Ik wrijf in mijn ogen en besef dat Niall de hele tijd naast me heeft gelegen toen ik sliep. Ahww... Hij slaapt echt schattig met zijn mond een stukje open zodat iedere keer als hij een hap adem neemt, het plukje haar op zijn voorhoofd omhoog wordt geblazen. Ik sla voorzichtig de dekens van me af en zie dat ik de kleren van gisteren gewoon nog aan heb. Eerst maar even douchen dan...

Ik pak gauw een setje kleren en loop richting de badkamer van Niall. Ja, ik weet het; ze hebben alle vijf een eigen badkamer. Na gedoucht te hebben en het setje kleren aan te hebben getrokken loop ik terug naar de slaapkamer waar Niall ook rechtop zit in zijn bed. Hij krijgt meteen een grote glimlach op zijn gezicht als ik binnen kom.

''Hey Veer! Lekker geslapen?'' zegt hij en knipoogt waardoor ik moet blozen.

''Maar Ni, even duidelijk... Het is toch niet mijn schuld wat er gisteren gebeurd is, of wel?''

''Tuurlijk niet! Harry moet gewoon even beseffen dat hij niet ieder meisje kan krijgen dat hij leuk vindt. Ik had gisteren al zo'n vermoeden toen hij je vroeg om even mee naar buiten te gaan. Gelukkig heeft hij je niet echt gezoend...''

''Hoezo gelukkig?''

''Omdat... IK jou leuk vindt....'' antwoordt hij en hij zucht even. ''Maar volgens mij vind je hem leuker!'' Schreeuwt Niall plots en rent de kamer uit. Ik zit er als versteend bij. Ik vind Harry leuk? Echt niet! Maar hoe moet ik dat Niall nu duidelijk maken? Ik besef nu dat de tranen over mijn wangen stromen.


Louis' pov

Ik wil net mijn kamer uitlopen om naar beneden te gaan als ik geschreeuw hoor vanuit de kamer van Niall. Hebben ze ruzie? Als ik Niall boos naar beneden hoor lopen, haast ik me naar Veerle. Ze huilt. 'Dat is toch logisch?' zegt een stemmetje in mijn hoofd.

''Gaat het een beetje?'' vraag ik als ik naast haar ga zitten en een arm om haar heen sla. Ze kijkt me aan met rode ogen. ''Nee, niet echt.... Niall denkt dat ik Harry leuk vind...''

''WAT! Hij heeft toch gisteren zelf gezien dat jij Harry een klap gaf omdat hij jou wou zoenen? Dat zegt toch gewoon genoeg?!'' roep ik uit.

''Rustig Lou, ik wil niet dat jullie ook nog eens ruzie hebben...''

''Snap ik.'' zeg ik nu rustig,''maar vind je het goed als ik er de andere jongens bij haal?'' voeg ik er aan toe. ''Zij moeten toch ook weten wat er aan de hand is?''

''Is goed Lou. Ga maar, ik red me wel!''

''OK, blijf hier, goed? Ik ben zo terug!'' zeg ik en loopt de kamer uit.

Veerle pov

Ik glimlach even, Louis voelt echt als een broer aan voor me. Na een paar minuten, die wel eeuwig leken te duren, komt hij terug met Liam en Zayn achter hem aan.

''Ík dacht dat het niet zo een goed idee is als Harry er ook bij zou komen...'' zegt Louis gauw waarna hij de deur achter zich sluit en naast me komt zitten. Liam zit aan de andere kant en Zayn gaat op de hangstoel zitten.

''Luister,''begint Liam,'' We weten dat Harry een ongelofelijke idioot is om te doen wat hij gisteren heeft gedaan. Ik bedoel maar, nu vindt Nialler een meisje leuk, moet hij er weer tussen komen. Maar goed,

hij heeft spijt en heeft geen zin in ruzie. En nu denkt Niall dat jij Harry leuk vindt, heb ik begrepen?'' zegt hij rustig.

''Ja... '' zeg ik en mijn stem klinkt schor van al het huilen. Louis geeft me een knuffel en voor dat ik het weet heb ik 3 paar armen om me heen.

''We hebben vanavond een optreden maar weet je wat? Ik vraag Lou wel of je op Lux mag passen, even je gedachten verzetten.'' zegt Liam weer,''En we bedenken wel iets om jou en Niall weer samen te brengen!''

''Zouden jullie dat echt willen doen?'' vraag ik verbaasd.

''Tuurlijk! Daar zijn vrienden toch voor?'' antwoordt Louis.


Na een tijdje weer een nieuw hoofdstuk! Wat vinden jullie ervan? VOTE? FAN? COMMENT?

xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu