Hoofdstuk 28

66 3 0
                                    

Veerle pov

En even later staan we dus in de rij bij de McDonald's. Ik snap niet waarom ik dan een jurkje aan moest doen als we toch hier naartoe gingen.

'Wie kan ik dan helpen?' vraagt het meisje achter de kassa. Ik schat haar even oud als ik (17 dus...)

'Wat wil jij, Veer?' vraagt Niall als hij naast me komt staan.

'Een Happy Meal, jij?' antwoord ik en ik zie hem met zijn ogen rollen. Ik grinnik en geef hem een por in zijn zij. Het meisje achter de kassa zit ons al de hele tijd met grote ogen aan te kijken. Niall bestelt een Big Mac voor zichzelf en dus inderdaad een Happy Meal voor mij.

'Jij bent toch Veerle, is het niet?' vraagt ze opeens terwijl ze onze bestelling op het dienblad zet.

'Yep, that's me! En wat is jouw naam?'

'Romy... En ik wou vragen of ik -' antwoordt ze.

'Als je wil vragen of je met deze Ier op de foto mag, het antwoord is ja.' Onderbreek ik haar gauw en glimlach naar haar.

'Graag!' antwoordt Romy 'Als jij ook mee op de foto gaat?' voegt ze er aan toe.

'Sure!' Ze komt vanachter de toonbank en pakt haar mobiel. We maken gauw een paar foto's en ik wissel nummers met haar uit.

'Eet smakelijk!' roept ze enthousiast met een grote smile op haar gezicht. En ik? Mijn dag kan niet meer stuk!

Niall pov

Ik ben blij dat Veerle weer kan lachen. En dat maakt mij ook aan het lachen. Ze is veel mooier met een glimlach op haar gezicht.

'Niall?' vraagt ze waardoor ik uit mijn gedachten wordt gehaald.

'Ja Veer?' antwoord ik.

'Ik hou van je.' Zegt ze, 'Je bent het beste vriendje ooit!' voegt ze glimlachend aan toe. Ik sla mijn armen om haar heen en geef haar een kus op haar voorhoofd.

'O. Mijn. God. Hoe schattig!' horen we iemand gillen en meteen is ons momentje verpest. Maar ik herken die stem...

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu