Hoofdstuk 30

58 1 0
                                    

We zijn ondertussen weer thuis, en met 'we' bedoel ik Niall, mezelf en die Yara. Ik vertrouw haar nog steeds niet... Ik sta op van de bank en loop naar de keuken. Ik pak mijn gsm en scroll door mijn contacten.


'Met Louis.' Hoor ik zijn slaperige stem zeggen.

'Lou, met Veerle. Ik heb je toch niet wakker gebeld, he?'

'Oh, hey Veer. En ja eigenlijk wel, maar maakt niet uit, joh. Waarvoor bel je?'

'Nou ja, ken jij Yara, Niall's beste vriendin van vroeger?'

'Yara Elson?' vraagt hij. Hij klinkt verbaasd.

'Ik denk het... Wat weet je over haar, Lou?'

'Nou, ik weet niet of ik het je mag vertellen. Maar Yara is niet alleen zijn beste vriendin van toen maar ook zijn ex. En ik mocht haar niet toen Niall haar eens aan ons voorstelde. Ze glimlachte zo fake. '

'Ik ben tenminste niet de enige die dat heeft gemerkt.' Antwoord ik en zucht.

'Maar waarom vroeg je dat eigenlijk, Veer?'

'Wel, Yara is nu hier... We kwamen haar tegen in de McDonald's...'

'Shit, meen je dat? Kijk asjeblieft uit.' Antwoordt Louis bezorgd.

'Hoezo, Lou? Waarom zeg je dat?'

'Nou, ze is nogal beschermend als het over Niall gaat, ook al is hij haar ex. Ik wil gewoon niet dat ze je wat aandoet...'

'Thanks, Louis. Je bent een goede vriend. Ik hou je op de hoogte, goed?'

'OK, spreek je later Veer.'

'Bye Lou.'


Ik leg mijn gsm op het aanrecht en haal mijn handen door mijn haar.

'Wie was dat?' hoor ik iemand vragen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Cliffhanger :O

Ik hoop dat dit kleine hoofdstukje jullie blij maakt, ook al is het maar kort. Ik weet dat ik niet veel meer schrijf de laatste tijd maar ik probeer ook aan mijn andere boeken verder te werken. Als jullie willen, kunnen jullie die ook eens lezen?

En OMG 8,1K lezers ondertussen. Ik voel me vereerd x Nu zullen jullie waarschijnlijk denken: 'Er zijn boeken die veel meer lezers hebben.' Maar ik ben blij met wat ik heb nu! Ik had dit nooit durven dromen toen ik dit boek begon... <3

Ik hou zielsveel van jullie!

xxxVeerlexxx

Crazy Mofo's |Dutch1D Fanfic|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu