-Na kész vagytok?
-Biztos akarjuk ezt? -állt neki parázni Jimin.
-Igen. Ne fossál már. Démonok nem léteznek. -forgattam meg a szemem.
-De akkor is. -bújt oda Namjoonhoz.
-Hé! Szálsz le a palimról te törpe! -lökte arrébb Jin Jimint, aki így nekem esett.
-Inkább vegyél erőt magadon és vald be Yoonginak az érzéseid ahelyett, hogy itt nyafogsz. -állítottam lábra.
-De Yoonginak Hoseok tetszik. Most is vele van. Azért nem jött.
-Jólvan! Elég a szerelemből. -nyitottam ki a démonos könyvet.
-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam.
-Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon.
-Mond Tae, kinek beszélek én!?
-Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy szex démon mit árthat nekünk? -tàrtam szét a karjaim.
-Szex démon? Hát én Joonien kívül mással nem szexelek szóval mehetünk is. -ragadta karon Jin a párját és már ott sem voltak.
-Jaj istenem. Gyere Chim, akkor csináljuk ketten. -fordultam felé.
-Én nem akarom a szüzességem egy démonnak adni. -mondta Jimin, majd Jinék után futott.
-Ti komolyan ilyen buták vagytok? Démonok nem léteznek! -kiabáltam utánunk, de már mindegy volt.
Akkor csinálom egyedül. Félősök.
Felrajzoltam a könyvben található ábrát a padlóra. Volt olyan ami csak egy alkalomra szólt. Egy másik egy napra. És így tovább. Persze én azt választottam amire az volt írva hogy örökre. Mi bajom lehet? Ez csak egy játék. Szépen meggyújtottam a gyertyákat, majd elmondtam a könyvben lévő szöveget. Ki nem találjátok mi történt.... SEMMI.
És a következő egy hétben sem történt semmi érdekes velem. Aztán elmentünk abba a buliba ami teljesen megváltoztatta az egész életem...Sziasztok. Ezt a könyvem is picit át írtam. Legalábbis a végét. Próbálom azért nagyjából azon a vonalon tartani az egészet, ahogy ismertétek a könyvet eredetileg is. Hamarosan folytatom. Addig puszi mindenkinek.💜
YOU ARE READING
My demon (Taekook ff)
Fanfiction-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam. -Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon. -Mond Tae, kinek beszélek én!? -Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy sz...