-Gyerekek! Egy kis figyelmet kérek. -jött be az osztályfőnök, ezzel megzavarva a kora reggeli padon alvásomat -A mai naptól kezdve lesz egy új osztálytársatok. -mondta, mire felemeltem a fejem, mert kíváncsi vagyok miféle szerzetet fújt ide a szél.
-Sziasztok. A nevem Jeon Jungkook és Busanból jöttem ide Szöulba szóval kolis leszek. -darálta és még pár dolgot mesélt magáról, de arra már nem tudtam oda figyelni mivel azzal voltam elfoglalva, hogy 16 évesen, hogy lehet valaki ilyen szexi? Nem szoktam ilyet mondani de erős késztetést éreztem arra, hogy alá vágjam magam az ágyba, vagy az asztalon, vagy a mosdóban, vagy úgy bárhol, csak dugjon meg.
-Leülhetek ide? -kérdezte hirtelen a semmiből az előttünk lévő padra mutatva.
-Ma még igen, mert nem jöttek suliba akik ott ülnek. -válaszolta Jimin.
-Oh értem. Akkor hol van még hely? -kérdezte aranyosan.
-A mögöttünk lévő padban van még két hely. -mutatott hátra Chim.
Ja igen, 30-an lehet lenni egy osztályba és mi most Jungkookal együtt 29-en vagyunk. Amúgy kilencedikbe 30-an voltunk csak kettő srác lebukott most így tizedikre. A többi hülyét meg átrúgták a pótvizsgán.
-Oh egyébként veletek leszek egy szobába. A kollégiumban a nő azt mondta, hogy nálatok van még hely. -mondta Jungkook miután leült mögénk.
-Honnan tudod, hogy velünk leszel? A nevünk se tudod. -fordult hátra Jimin velem együtt.
-Te Park Jimin vagy, ő meg Kim Taehyung. Vannak jó forrásaim. -mondta mosolyogva.
Mivel elég álmos voltam ahhoz, hogy ne pörögjek a dolgon, így vállat rántva vissza fordultam előre és folytattam tovább a fontos tevékenységemet amiben megzavartak. Aludtam tovább a padon....
-Ma egész nap meg sem szólaltál. Mi van veled? -kérdezte Jimin miközben a koli felé mentünk a suliból.
-Semmi, semmi. -mondtam a fejem megrázva.
Jungkook egész nap nézett és a száját harapdálta vagy épp nyalta...vagy mind kettő egymás után. Nem szoktam zavarban lenni, de ő ezekkel a tetteivel teljesen zavarba hozott. Jól esett meg minden, de esküszöm kezdek félni tőle. Olyan furcsa érzésem lesz a közelében. Mintha nem is e világi lenne... És mintha már ismerném régebbről...
-Hahó! Föld hívja Taet. -lengette meg a kezét Jimin a szemem előtt, mire párat pislogva ránéztem.
-Igen?
-Már háromszor kérdeztem, hogy van e kedved kiszökni bulizni! -mondta mérgesen.
-Bocsi. Igen, persze. -mosolyogtam rá.Miután beértünk a kolis szobánkba én a fürdőbe vettem az irányt. Gyorsan levetkőztem és a zuhany alá álltam.
-Segítsek? -húzta el a függönyt hirtelen valaki.
-Jungkook? Jézusom! -takartam el gyorsan magam.
-Nyugi baby. -lépett be mellém ruhában.
-Menj ki légyszives.
-Majd kimegyek, ha elvégeztem a dolgom. -állt neki vetkőzni.
-Milyen dolgod? Most én fürdők. Nem tudsz várni? -néztem rá dühösen, meg persze próbáltam leplezni, hogy mennyire tetszik a teste...khm...
-Ki mondta, hogy fürdeni akarok? -vette le az utolsó ruha darabot is magáról, én pedig zavaromban a csempét néztem inkább.
-Hát...mi mást akarnál? -kérdeztem halkan.
-Mondjuk azt amiért megidéztél. -húzott közelebb magához a derekamnál fogva, így a tagjaink súrolták egymást és egy halk sóhaj hagyta el a szám.
A mellkasára tettem a kezem és a szemébe néztem.
-Megidézni?
-Ne légy butus. Nem esett még le? -vezette kezét a fenekemre.
-Tényleg nem tudom miről beszélsz. -döntöttem oldalra a fejem, ő meg közelebb hajolt hozzám
-Arról, hogy örökre a szexrabszolgám leszel. -súgta a fülembe, majd picit megharapta azt.
Teljesen bele borzongtam és ezt ő is észrevette.
-Tudom, hogy akarod TaeTae. -kezdte a nyakam csókolgatni.
Valamiért nem tudtam ellent mondani neki és a nyaka köré fontam a karom, ezzel is közelebb húzva magamhoz.
-Hallod Tae ÚR ISTEN! -ment ki a fürdőből azzal a lendülettel Jimin amivel bejött.
Én meg hirtelen el löktem magamtól Jungkookot.
-Sze...szerintem me...menj ki. -mondtam dadogva.
-A szobában beszélünk. -mondta egy kacsintás kíséretében.Most nem tudom eldönteni, hogy jó, hogy Chim félbe szakította ezt az egészet vagy nem. Élveztem, bár nem tudom miért, de nem szabad ezt csinálni. Nem leszek a személyes kurvája. Kinek képzeli ez magát?
Miután elrendeztem magam a fürdőben, vissza mentem a szobába ahol Jungkook és Jimin beszélgettek.
-Oh Tae. Jungkook is jön velünk bulizni. -mondta Chim.
-Öhm...oké.
-És... öhm..."nem láttam semmit a fürdőben". -takarta el a szemét perverzen mosolyogva legjobb barátom, mire csak egy gyilkos pillantást kapott tőlem.
-Ha elmondod bárkinek, kitekerem a nyakad!
-Nyugi van. Nem hiresztelem. Most mondom "nem láttam semmit". -csinált macskakörmöt a kezével, mire csak sóhajtottam egyet.Pár órával később már a bulira készülődünk. Elterveztem, hogy jól bebaszok, de így hogy Jungkook is jön, már inkább józan szeretnék maradni, hogy ne csináljak olyat amit megbánok...
Sziasztok. Meghoztam az első részt és kb a felét majdnem át írtam és töröltem belőle jeleneteket. De szerintem ez nem fog változtatni a könyvem fő cselekményén. Hamarosan hozom a második részt. Addig puszi mindenkinek. 💜
YOU ARE READING
My demon (Taekook ff)
Fanfiction-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam. -Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon. -Mond Tae, kinek beszélek én!? -Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy sz...