Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!
🔞🔞🔞
A csók után elhajolt tőlem, majd hasam lepte el puszikkal és ahogy haladt feljebb, a pólóm is feljebb tolta, míg végül lekerült rólam. Ez után a nyakam szívta ki pár helyen és közben oldalam cirógatta. Aztán ismét elindult lefelé és a kis kavicsaimnál megállt. Egyik kezével morzsolgatni kezdte az egyiket, míg a másikat először nyelvével izgatta, majd óvatosan ajkai közé szívta. Halkan sóhajtoztam az érzésre, miközben a hajába túrtam és mikor erősebben megszívta az érzékeny részem, kicsit meghúztam a haját, mire morgott egyet, majd felnézett rám.
-Legközelebb ne tépj meg ilyen erősen. -vette el a kezem a hajáról és adott a tenyerébe egy kisebb puszit.
-Legközelebb ne szívd meg az érzékeny területemet ilyen erősen. -vágtam vissza, mire mosolyogva tért át a másik kis kavicsomra.
Mikor ezt megunta, a nadrágom kezdte lehúzni rólam alsóval együtt. Végig csókolt már izgalomban lévő tagomon, majd szép lassan egyre mélyebbre engedte a torkán. Egész addig csinálta, míg már majdnem elélveztem, de mielőtt ez megtörtént volna kiengedett a szájából, én pedig egy nem tetsző nyöszörgéssel válaszoltam tettére.
-Mmm, mi az manó, mit szeretnél? -vette le magáról a felesleges ruhadarabokat.
-Jungkook tudod te, hogy mit szeretnék. -nyöszörögtem már a kielégületlenség miatt.
-Oh, hát nem sajnos nem tudom. -vette le az alsóját és mikor megláttam mekkora mérettel rendelkezik...
-Öhm...fi...figyelj...az...az belém fér? -kérdeztem kikerekedett szemekkel, amin elmosolyodott.
-Ha bízol bennem akkor beléd fér. -hajolt fölém és adott egy rövid csókot.
-Mi az, hogy ha bízok benned? Ha bízok akkor össze megy?
-Nem megy össze, de nem fogsz szétszakadni. Feldughatnám így is, de akkor az nagyon fájna neked.
-Ak...akkor most mi lesz?
-Csak engedd el magad. -suttogta a fülembe, majd kezét a tagomra vezette és verni kezdte, én pedig csak nyögdécseltem.
Addig csinálta míg az előnedvem ki nem csordult, majd azt kente szét a bejáratomnál. Lassan feldugta az első ujját, ami nem fájt, aztán jött a második, ami inkább csak kellemetlen volt, de később nagyon jó érzés lett. Végül pedig a harmadik ujját is felnyomta, amitől össze szorítottam a szemem, de nem fájt sokáig. Egyszer csak kihúzta belőlem az ujjait és elhelyezkedett.
-Ha bármi baj van akkor szólsz, oké? Azt akarom, hogy neked is élvezetes legyen, ne csak nekem.
-Oké. -válszoltam, majd átkaroltam a nyakánál fogva, ő pedig szépen lassan kezdte magát belém tolni.
-Kookh álljh. -folyt ki pár könnycsepp az arcomon, amit ő lecsókolt onnan.
-Már csak egy kicsi kell. -mondta, majd ott csókolt és simogatott ahol ért.
-Okéh. -mondtam, majd ő végül tövig belém tolta magát.
Én a fájdalom miatt kicsit végig karmoltam a hátát, de nem szólt érte. Miután megszoktam a méretet, fel löktem a csípőm és ő lassan mozogni kezdett. A fájdalom átváltott élvezetbe. Amíg ő férfias, mély hangon nyögött, addig én picit magasabb hangon nyögdécseltem, főleg mikor eltalálta azt a pontot. Gyorsabban kezdett bennem mozogni, míg végül el nem élveztünk mind a ketten egymás nevét nyögve. Ő belém én pedig a hasamra. Hevesen vettük a levegőt és Jungkook kihúzodott belőlem, majd először mellém feküdt, de ő előbb vissza nyerte az erejét, mivel démon, így egy pár zsebkendővel kezdte a hasam letörölni.🔞🔞🔞
-Köszönöm. -mondtam neki, miután kicsit magamhoz tértem.
-Szeretlek. -mondta a szemembe nézve és láttam rajta, hogy nagyon várja a választ.
-Én is téged. -mondtam, majd ő az ajkaimra hajolt és egy nyelves csókba forrtunk össze.*Idő ugrás*
Gyorsan eltelt az őszi szünet...
Vissza mentem a koleszba, mivel holnap már suli. Én és Jungkook előbb ide értünk, mint Jimin. De mivel Jungkook is Busani vagyis azt hazudta, így Jiminnek azt mondta, hogy az előbbi vonattal jött be. Egyébként Jungkook nem engedi befesteni a hajam barnára, ezért jelenleg nagyon látszik a lenövés a hajamban, de ez van. Azt mondta ő látni szeretné az eredeti hajszínem. Ezen kívül, amióta lefeküdtünk egymással és kimondtuk azt a szót...szeretlek... gyakorlatilag egy démon a pasim....
-Tényleg együtt vagytok? Úristen annyira örülök! -ölelt meg minket Jimin, mikor mondtuk neki, hogy együtt vagyunk.
-De ne híreszteld légyszives, majd mi elmondjuk azoknak akiknek akarjuk. -mondtam neki.
-Oké nem fogom, de ez annyira jó. Olyan cukik vagytok. Taekook Taekook! -fanolt be a szoba közepén.Közben megágyaztunk magunknak, bár mind a hárman tudtuk, hogy a négy ágyból ami a szobában van, alapból három lenne használva de most csak kettő lesz, mert Jungkook velem fog aludni.
Aznap este még kitudtunk lógni a koliból és elmenni egyet hülyülni az éjszakába. Hívtuk a többieket is, így heten voltunk. Az örök és elválaszthatatlan Namjin, Yoongi, Hoseok, Jimin, Jungkook és én. Végül haza kísértük Yoongit és Hoseokot, majd éjfél után estünk vissza a koleszba. A portás meg a nevelők nem örültek nekünk és büntetést is kaptunk, hogy egy hétig mi öten fogjuk az ebédlőt takarítani. Hát bekaphatják.
Éjszaka Jungkookhoz bújva aludtam el, de előtte vagy perceken keresztül faltuk egymás ajkát. Nem tudom miért, de úgy érzem mintha már évek óta együtt lennénk...pedig ezelőtt eddig sosem ismertem...
Másnap reggel a hülye ébresztőre keltünk. Miután Jimin elkészült a fürdőben, én és Jungkook mentünk be. Együtt lezuhanyoztunk, majd felöltöztünk és megvárva a Namjint, majd össze szedve a Sope párost is mentünk a suliba. Az egyik tanár mindjárt dogával kezdett hisz szerinte bőven volt időnk a szünet alatt tanulni, a másik pedig még nem is tanított semmit, mert vissza kell rázodni a suliba és szerinte még nagyon a szünet hatása alatt vagyunk.
Teltek a napok, eltelt egy hét...aztán kettő. A kapcsolatunk Jungkookal felhőtlen volt. Jackson nem rondított bele, ahogy a kurvák sem a suliban. Vagyis bepróbálkoztak nála, de ő mindig büszkén felvállalt engem. De nincs olyan kapcsolat, amiben ne lennének veszekedések...
Bárcsak ne mentünk volna el arra a bulira...
YOU ARE READING
My demon (Taekook ff)
Fanfiction-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam. -Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon. -Mond Tae, kinek beszélek én!? -Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy sz...