Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!
Néha megfordulnak dolgok a fejemben...olyan dolgok aminek nem kéne, ha bízok Jungkookban, de hiába bízok benne, attól még zavar a tény.
Jungkooknak volt régen egy szerelme, akibe akkor is szerelmes volt mielőtt össze jött volna velem. Az a fiú szőke hajú volt és zavar, hogy azután jöttünk össze, hogy kiderült nekem is szőke a hajam eredetileg. Csak azért lenne velem, mert a régi szerelmét látja bennem?
...
-Min gondolkodsz manó? -súgta oda nekem Kook az ágyban.
Most hátulról átkarol és úgy húz magához. Azt terveztük, hogy buliba megyünk, de az majd tízkor nyit és most meg csak nyolc van. Jó lesz megint kiszökni a koliból, esküszöm élvezem csinálni.
-Kérdezhetek valamit? Nagyon bánt a dolog, pedig tudom, hogy szeretsz. -fordultam felé.
-Megijesztesz. Persze, hogy szeretlek, te vagy az életem. Mond csak. -simított az arcomra.
-A volt szerelmed látod bennem, igaz? -tettem fel a kérdést, mire láttam rajta, hogy teljesen befeszül...tehát igaz.
-Hagyjuk. -sóhajtottam, majd elhúzódtam tőle és hátat fordítottam neki.
-Várj, Tae félre értéd. -fordított vissza és karjai közé zárt.
-Mit érték félre? Még mindig őt szereted és csak azért vagy velem, mert őt látod bennem. Csak tudod szar érzés mert én tényleg szerelmes vagyok beléd. -folyt le egy könnycsepp az arcomon.
-Kérlek ne sírj. Én téged szeretlek, higyj nekem kérlek, Tae! -törölte le a kósza könnycseppet az arcomról, majd fölém mászott és ajkaim kezdte falni.
Én egyik kezemmel hajába túrtam, míg a másikat az arcára helyeztem, lábaimmal pedig körül fogtam a derekát. Nyelveink simogatták egymást, majd miután elváltunk egymástól, ő még egy pici puszit nyomott ajkaimra, aztán nyakhajlatomba bújt. Szorosan öleltem magamhoz és nem akartam, hogy vége legyen a pillanatnak, de semmi nem tart örökké.
-Srácok, kéne öltöznünk. -szólalt meg álmoskás hangon Jimin, gondolom most ébredt fel, sőt biztos.
Szóval neki álltunk készülődni a bulira, majd miután ez megvolt, jött a szökés....
-Esküszöm elmehetnénk betörőnek. Olyan jól kiszökünk mindig. -örült magának Jimin.
-Majd a börtönből is ilyen jól kell kiszökni. -mondta Kook.Mikor oda értünk a bulira még nem sejtettem, hogy így végződik...
-Imádlak. -mondta Jungkook, miközben a táncparketten sok sok alkoholos ital után van bátorságom a fenekem táncolás közben saját akaratomból a tagjának nyomni.
-Én is.
-Ha tovább csinálod, akkor itt helyben teszlek magamévá. -mondta, mire vigyorogva elkezdtem a mosdó felé húzni.🔞🔞🔞
Bent azonnal az ajtónak nyomtam és ajkainak estem, de hamar fordult a kocka és én lettem a falhoz szorítva.
-Kívánlak! -kezdte a nyakam csokólgatni miközben a pólóm leszedte rólam.
-Dugj meg Jungkook!
-Azt akarod? -levette a pólóját, majd az én nadrágom és alsóm, majd az övét.
-Igen, nagyon akarom!
Felültetett a mosdópultra, majd kapásból két ujját dugta fel és durván tágítani kezdett. Lehet a pia miatt volt, de nagyon élveztem. Közben egymás ajkait faltuk, majd hirtelen kihúzta belőlem az ujjait és szinte azonnal helyettesítette azt már kemény tagjával és dugni kezdett. A mosdó a mi nyögéseinkkel volt tele és szerencsére nem jött be senki, vagy nem vettük észre...vagy hallota a hangokat és inkább nem akart. Nem is lényeg.
-Ah ah. -karmoltam végig Kook hátán, mire egy durvát lökött rajtam, ami picit fájt.
-Áh Kookh.
-Neh karmolj! -szívta meg a nyakam.
Még pár lökés után pedig egymás nevét nyögve élveztük el és ekkora jött be Jimin.🔞🔞🔞
Mikor megláttam Jimint, csak jobban magamhoz húztam Kookot, hogy véletlenül se lásson belőlem semmit Chim.
-Annyira befogok pisilni meg kakilni. -jött beljebb és a lépésein látszott, hogy nagyon be van rúgva.
-Öhm...Jimin. -szólt hozzá Jungkook.
-Nyugodtan szexeljetek, addig én wc-zek. -lépett be egy fülkébe.
-Ez...ez nagyon kínos... -szálltam le a pultról és öltözni kezdtem, bár eléggé fájt a fejem mivel bennem is volt pia, de közel sem annyi, mint Jiminben. Jungkook is követte a példám.
-Gyere, veszünk valami alkohol mentes italt neki, mielőtt össze hányja magát.
-Menj csak, vegyél te, én megvárom őt nehogy idő közben eltűnjön valamerre.
-Tae, nem akarlak egyedül hagyni.
-Kook, ez egy mosdó egy buliban. Nem fog bántani senki. -pusziltam a szájára.
-Oké, de sietek vissza, valahogy tartsd itt.
-Várj, Jimin sikerül még ma?
-Taehyung ne szólj hozzám így nem tudok koncentrálni!
-Szerintem még bent lesz mikor vissza érsz. -veregettem meg a vállát, mire mosolyogva megrázta a fejét, majd elment venni valami üdítőt....
-Jimin, ennyi idő alatt anyám is megszült engem! -szóltam be Jiminnek, miután már negyed órája tuti vártam rá.
-Taehyung akkor nyomd ki te!
-Ne haragudj, de nem tudok helyetted nagyvécézni.
Egyébként kicsit furcsa, hogy Jungkook még nem ért vissza ennyi idő alatt...
-Végeztem!
-Nagyon ügyes vagy, akkor gyere ki szépen. -sóhajtottam.
Mondjuk ez még mindig jobb, mint a múltkori buli Jiminnel. Akkor leszopott egy random embert, most pedig csak meg kellett várnom amíg...szóval elvégzi a nagy dolgát.Kijött a fülkéből, majd megmosta kezét.
-Menjünk táncolni. -indult meg, de a karjára fogtam.
-Nem Chim, most megkeressük Jungkookot, mert már rég vissza kellett volna érnie.
-Bújócskázik?
-Nem....Igen Jimin, és mi vagyunk azok akiknek meg kell keresni. -változtattam meg gyorsan a döntésem, mert a berúgott Jiminnek biztos tetszeni fog egy kis játék.
Elindultunk a tömegbe keresni Kookot és nem is kellett sokat keresni. Ott csókolózott egy másik sráccal... A szemeimbe azonnal könnyek gyűltek.
Miért csalt meg?
Gyorsan oda mentem hozzá, magammal rángatva Jimint.
-Gratulálok! -löktem meg, ezzel a csávó el is vált tőle.
-Taehyung, ez nem az aminek látszik!
-Miért szerinted minek látszik? -kérdeztem sírva, majd Chimet magam után húzva otthagytam.*Jungkook szemszöge*
Nem szívesen hagytam ott Taehyungot egyedül, de talán Jackson nem pont most akar keresztbe tenni.
A pulthoz mentem, de sokan voltak így sorba kellett állni, de mikor sorra kerültem, kértem három kólát, amit szinte azonnal ki is adott a csávó és úgy üvegben fogtam a kezembe őket. A jobb kezemben kettő a balba pedig egyet, indultam meg a mosdó felé, ahol hagytam a szerelmem és Jimint.
-Szia szép fiú. -állt meg előttem egy 18-19 év körüli csávó.
-Szia, mit szeretnél?
-Téged.
-Hát bocsi, de nekem van már párom és nem akarom megcsalni. -indultam volna meg, de elém állt ismét.
-Legalább a neved had tudjam meg.
-Jungkook. -mondtam egy nagyot sóhajtva.
-Milyen szép. Illik hozzád.
-Köszi. Most már mennék. -mondtam és közben meg is láttam Taet és Jimint, gondolom engem keresnek.
-De kérlek, nagyon felizgattál. -simogatta a mellkasom.
-Ott a párom és már vár rám és fejezd ezt be, ne simogass! -próbáltam eltolni a kezét, de teli kezekkel kicsit nehéz.
-Tényleg? -kérdezte, majd ajkaimra tapadt.
Hiába akartam elhúzódni... már késő volt...
-Gratulálok! -lökött arrébb Tae.
-Taehyung, ez nem az aminek látszik!
-Miért szerinted minek látszik? -kérdezte sírva, majd Chimet maga után húzva itt hagyott.
-Uh bocsi, azt hiszem volt egy kapcsolatod.
-Dögölj meg! -vágtam a padlóhoz a kólákat, amik így össze is törtek ezzel csúszóssá téve a padlót és üvegszilánkossá, de nem érdekelt.
Gyorsan Taehyungék után mentem. Nem veszíthetem el...nem élném túl...
YOU ARE READING
My demon (Taekook ff)
Fanfiction-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam. -Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon. -Mond Tae, kinek beszélek én!? -Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy sz...