14.RÉSZ

602 66 25
                                    

A redndőrség végül megtalálta Taehyung holttestét. Persze erre én is rásegítettem, ahogy Lisa is. Taehyung barátai és a családja nem tudják, hogy én öltem meg. Nem is fogom bevallani.

A temetését végig sírtam, próbáltam a családja és barátai mellett is lenni, hogy ne érezzék úgy, hogy csak nekik hiányzik Tae.

Valahogy úgy éreztem, hogy ez mégis nekem fáj a legjobban. Hiszen én tehetek róla. Az én hibám. Egy gyilkos vagyok...

*2 héttel később*

-Sajnálom Jungkook. Ennél többet nem tehetek. -nyomott a kezembe egy piros rózsát Lisa.

-Hozd vissza Lisa! -szorongattam Taehyung testét, miután Jackson elmenekült.
-Nem tehetek semmit Kook. Sajnálom... Össze tudnám szedni az alapanyagokat, de nem hozná vissza. Teljesen szétcseszted belülről...

-Nekem ennyi bőven elég. -öleltem meg a lányt.
-Keresd meg Rosét. Ő talán többet tehet érted és Taeért. Ha meglátja a rózsát, akkor tudni fogja, hogy ismersz engem. -mosolygott rám.
-Köszönöm. -viszonoztam mosolyát, majd útnak indultam.

Lisa sokáig gondolkodott azon, hogy hogyan tudna nekem segíteni. Egy csomó varázs könyvet átnézett, de nem talált semmit. Segítséget kért Jennietől és Jisootól is, de egyikük sem járt sikerrel. Már csak egy valaki maradt, Rosé. A baj csak annyi, hogy a lány már évekkel ezelőtt eltűnt és senki nem tudja, hogy hová. Lisa szerint viszont van remény, hogy megtalálom.

...

Három napja járok az erődben. Egy idős hölgytől hallotam, hogy a közeli faluban van egy fiatal lány, aki gyógynövényekből készít orvosságot a falusiaknak. Egy próbát megért, így elmentem abba a faluba. Kérdezősködtem és kiderült, hogy a lány valahol az erdőben lakik, így ott kezdtem keresni.

-Kinek viszed a rózsát? -hallok meg magam mögül egy női hangot.
-Egy boszorkánynak. Egy barátnőm adta, aki szerint, majd az a boszorkány tud rajtam segíteni. -fordultam felé.
Egy fekete szoknya volt a lilás hajú lányon és a kisugárzásából érezni lehetett, hogy ő is boszorkány.
-Hogy hívják azt a bizonyos barátnőt?
-Lisa.
-És, min tudna segíteni egy démonnak az a boszorkány, akit keresel?
-A szerelmem...halott. Vissza szeretném őt hozni valahogy.
-Nos...akkor jó helyen jársz. Én vagyok akit keresel. A nevem Rosé.

Vége

Sziasztok. A végére értem az első évadnak és most nem kérdezem meg, hogy érdekelne e titeket a második évad, mert az előző oldalamon már mondtátok, hogy igen. A második évadig pedig puszi mindenkinek. 💜

My demon (Taekook ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang