2.ÉVAD 5.RÉSZ

448 51 8
                                    

*Taehyung szemszöge*

-Mi baszki? -néztem kérdőn Kookra.
-Baszki, hogy tudtál ilyen hülyeségét álmodni! -mondta, majd engem magához ölelve feküdt el az ágyban.
Jimin vissza ment a saját helyére, én pedig Kookkal aludtam végül. Viszont nagyon nehezen tudtam elaludni, mivel nem hagyott nyugodni a tény, hogy az álmom olyan volt, mintha egy emlék lenne. Pedig tudom, hogy álom. Vagy mégsem? A másik ami zavart, hogy tudom, hogy Jungkook másra értette a baszkit. Csak nem tudom mire...

*Jungkook szemszöge*

Mikor Tae a nevemet kiálltva ébredt fel már éreztem, hogy valami rosszat álmodott, így oda is mentem hozzá. Azt hittem ugyan azt fogja álmodni, mint múltkor. De nem. A középkori emlékei is vissza jönnek. Rosénak igaza volt. Ebből szarul fogok kijönni, ha Tae rájön az igazságra. De meg kell védenem. Viszont most nem tudom, hogy jó jelnek vegyem, hogy Jackson még nem lépett a képbe, vagy rosszabb lesz minden...

*Taehyung szemszöge*

Reggel Jungkook ölelő karjaiban ébredtem fel a hangos ébresztőre. Péntek van, az utolsó nap ezen a héten, szóval ma már mehetek is haza a koliból, hogy az őszi szünet után vissza is jöhessek...

-Szomorodjon meg, aki kitalálta az ébresztőórát! -morgolódott Jimin, majd a fürdőbe vette az irányt.
-Hogy aludtál? -kérdezte Jungkook még reggeli rekedtes hangján a nyakamhoz bújva.
A démonok szoktak aludni vagy csak nem akar lebukni Chim előtt?
-Miután mellém feküdtél jól.
-Ennek örülök. -mondta, majd egy puszit nyomott a homlokomra.
Egyébként minden szex démon ilyen vagy csak Jungkook? Eddig még semmit nem akart velem csinálni.
-Ááá ez forróóó! -hallotuk meg Jimin sikonyálását.
-Mivan, megint szar a zuhanyzó? -kiabáltam be neki.
-Leégette a farkam!
-A...a farkad? Jimin te mit csinálsz a zuhanyzóval? -kérdeztem huncut mosollyal, közben előszedtem a ruhám amibe menni szeretnék ma suliba.
-Fürdök! Szerinted mit?
-Csalod a jobb kezed a zuhanyrózsával! -kiabált be neki Jungkook, mire mind a ketten nevetni kezdtünk, Jimin meg csak ki kiabálta, hogy kapjuk be.

...

Miután mind a hárman elkészültünk, A Namjinnel mentünk el Yoongi elé, aki mondta, hogy Hoseok nem jön ma suliba, mert beteg lett, így egy nappal előbb kezdi az őszi szünetet.

A suliban Yoongi megkérte Jimint, hogy üljön mellé és persze Chim boldogan ült le eltitkolt szerelme mellé. Jungkook pedig mellettem foglalt helyet.

...

-Osztok ki feladat lapokat, amit a padtársatokkal kell megoldani. -mondta az irodalom tanár, majd osztani is kezdte a lapokat.

-Te ezt érted? -néztem rá Kookra, aki már lassan a megcsinálja egyedül az egészet, mert én segg hülye vagyok hozzá.
-A középkor óta élek. Elég sokan idéztek meg azóta, szóval képben vagyok a történelemmel.
-Hát persze. Neked sokkal könnyebb. Akkor légyszives segíts már! Én nem vagyok a 1000 éves vénség! Nem tudok semmit az írókról! -mondtam neki, mire kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Hogy 1000 éves vénség? Én? Nézz rám! Egy szexi démon vagyok és nagyon fiatal! Nem látszik rajtam, hogy több, mint 1000 éves vagyok! -akadt ki.
-A lényeg, hogy segíts! Kérlek... -fogtam meg a kezét, mire sóhajtott egyet.
-De a tanárnőnek ne mond el, hogy az egész közös munkát én csináltam meg egyedül.
-Mi? Nem mindegy neked? Egy démon vagy! Nem is értem miért jársz iskolába! -néztem rá értetlenül, mire látszólag kicsit megbántottam, de gyorsan lerendezte az egészet.
-Nem akarok egy hibát elkövetni harmadjára is. -mondta, majd inkább a feladatlappal foglalkozott.

Milyen hibát Jungkook? Mit tettél a múltban, amiről tudnom kéne?

My demon (Taekook ff)Where stories live. Discover now