2.ÉVAD 1.RÉSZ

579 63 38
                                    

*Taehyung szemszöge*

-Ne! Jungkook az a baba nem tehet semmiről! -fogtam ijedten a kezére.
Remegetem a félelemtől...
-Nem hagyom, hogy kihord Jackson kölykét! -nézett rám azokkal a fekete démon szemekkel, majd letépte a nadrágom.
-Ne csináld! Hallod! Ne! -kezdtem sírni, de ő csak szétfeszítette a lábam.

-Ne! -kiáltottam fel a levegőt kapkodva.
-Mit ne? Azonnal gyere ki a táblához! -szólalt meg a matematika tanár.
Mi? Menjek ki? Azt se tudom miről van szó. Aludtam és épp valami rettentő rosszat álmodtam.
-Tanárnő én azt se tudom miről van szó. -mondtam, miután normalizáltam a légzésem.
-Az engem nem érdekel! Gyere ki! -mondta mérgesen, de ekkor megszólalt a csengő.
-Vége az óráknak. -mondtam vigyorogva, majd kezdem is elpakolni a cuccaim.
-Várj meg. -szólt hozzám legjobb barátom, Jimin.
-Megvárlak, de siess. -mondtam neki.
Miután össze pakoltunk, elindultunk vissza a koliba.

*Idő ugrás*

-Mikor jönnek már Yoongiék? -kérdezte Jin a szobába.
Miután a koleszba jöttünk, Jin és Namjoon átjöttek hozzánk, hogy együtt várjuk meg Yoongit és Hoseokot.
Tegnap megbeszéltük, hogy a mai nap lemegyünk a koli alaksorába démont idézni.
-Remélem mindjárt itt lesznek, mert éjfél lesz. -mondtam egy nagyot sóhajtva.
-Amíg nem jönnek, beszélgessünk valamiről. -mondta Namjoon.
-Beszélgessünk a hülye álmomról, amit matek órán álmodtam.
-Mit álmodtál? -kérdezte Jimin.
-Terhes voltam. -kezdtem bele, de már itt nekiállt mind a három haverom nevetni -Ez nem vicces!
-Terhes!? És meg is szültél? Fiú lett vagy lány? -kérdezte Jin, miközben röhögött az ablaktörlő nevetésével.
-Ami azt illeti nem. Valami csávó ki akarta belőlem tépni. Nagyon megijedtem basszus. -mondtam és ki is rázott a hideg, ahogy vissza gondoltam rá.
-Jesszus, hogy tudsz ilyen hülyeséget álmodni? -nézett rám Jimin a fejét fogva.
Már épp akartam válaszolni, hogy nem tudom, mikor megcsörrent a telefonom. Yoongi volt az. Felvettem, ő pedig közölte, hogy nem jönnek velünk.
-Most ez komoly? -kérdezte Chim felháborodva.
-Ja. Na menjünk inkább. -álltam fel, majd mind a négyen lassan és óvatosan a szobából lelopóztunk az alaksorba.

-Na kész vagytok?
-Biztos akarjuk ezt? -állt neki parázni Jimin.
-Igen. Ne fossál már. Démonok nem léteznek. -forgattam meg a szemem.
-De akkor is. -bújt oda Namjoonhoz.
-Hé! Szálsz le a palimról te törpe! -lökte arrébb Jin Jimint, aki így nekem esett.
-Inkább vegyél erőt magadon és vald be Yoonginak az érzéseid ahelyett, hogy itt nyafogsz. -állítottam lábra.
-De Yoonginak Hoseok tetszik. Most is vele van. Azért nem jön. -sóhajtott.
-Jólvan! Elég a szerelemből. -nyitottam ki a démonos könyvet.
-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam.
-Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon.
-Mond Tae, kinek beszélek én!?
-Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha meg igen akkor egy szex démon mit árthat nekünk? -tàrtam szét a karjaim.
-Szex démon? Hát én Joonien kívül mással nem szexelek szóval mehetünk is. -ragadta karon Jin a párját és már ott sem voltak.
-Jaj istenem. Gyere Chim, akkor csináljuk ketten. -fordultam felé.
-Én nem akarom a szüzességem egy démonnak adni. -mondta Jimin, majd Jinék után futott.
-Ti komolyan ilyen buták vagytok? Démonok nem léteznek! -kiabáltam utánunk, de már mindegy volt.
Akkor csinálom egyedül. Félősök.
Felrajzoltam a könyvben található ábrát. Volt olyan ami csak egy alkalomra szólt. Egy másik egy napra. És így tovább. Persze én azt választottam amire az volt írva hogy örökre. Mi bajom lehet? Ez csak egy játék. Szépen meggyújtottam a gyertyákat, majd elmondtam a könyvben lévő szöveget. Másodpercekkel később pedig elaludt az összes lámpa és egy kezet éreztem meg ahogy a derekamra simít, majd valami a fülembe suttogott.
-Szia édesem.

My demon (Taekook ff)Where stories live. Discover now