2.ÉVAD 3.RÉSZ

516 57 10
                                    

*Taehyung szemszöge*

Jungkook vissza kísért a kolesz szobába. Valamilyen szinten még mindig kissé sokkos állapotban voltam, de másnap reggel mintha semmi nem történt volna kezdtem készülődni suliba. Viszont Jungkook ekkora már nem volt sehol.

Jiminnel a koli előtt megvártuk a Namjint. Ők is kolisok és mindig együtt megyünk. Hoseok és Yoongi pedig a kolitól nem messze laknak így ők meg azt szokták megvárni amíg mi kijövünk onnan és így megyünk 6-an suliba. De ma reggel a Sope páros nélkül mentünk, mert Yoongi írt egy üzit Namnak, hogy nem mennek suliba...khm...kiheverik a tegnap estét khm... Szóval most Jimin tiszta depis, mert ugyebár szerelmes Yoongiba, de ő Hoseokkal van együtt, vagyis inkább mondjuk azt, hogy kavarnak.

Beérve a suliba azonnal levágodtam a helyemre, Chim pedig szokásosan mellém. Előttünk szokott ülni a Sope, ő előttük meg a Namjint, szóval most nem ül előttünk senki így nem tudok telefonozni órán, mert látja a tanár. Megfogok halni...

-Gyerekek! Egy kis figyelmet kérek. -jött be az osztályfőnök -A mai naptól kezdve lesz egy új osztálytársatok. -mondta, mire felemeltem a fejem, mert eddig a padon szenvedtem és megláttam őt.
-Sziasztok. A nevem Jeon Jungkook és Busanból jöttem ide Szöulba szóval kolis leszek.
A szemeim teljesen kikerekedtek. De hiszen ő egy démon! Miért járna iskolába? És most miért látja mindenki? De várjunk, lehet álmodom és igazából nem is idéztem démont és ez sem a valóság. Miért lenne az új osztálytársam a démon, akit tegnap idéztem meg?
-Leülhetek ide? -szakított ki a gondolkodásomból Jungkook.
-Ma még igen, mert nem jöttek suliba akik ott ülnek. -válaszolta Jimin.
-Oh értem. Akkor hol van még hely? -kérdezte aranyosan.
-A mögöttünk lévő padban van még két hely. -mutatott hátra Chim.
-Oh egyébként veletek leszek egy szobába. A kollégiumban a nő azt mondta, hogy nálatok van még hely. -mondta Jungkook miután leült mögénk.
-Honnan tudod, hogy velünk leszel? A nevünk se tudod. -fordult hátra Jimin, én meg csak néztem magam elé.
Valaki ébresszen már fel ebből az álomból.
-Te Park Jimin vagy, ő meg Kim Taehyung. Vannak jó forrásaim. -mondta és hallottam a hangján, hogy mosolyog.
Milyen jó források? Mivan?

...

-Ma egész nap meg sem szólaltál. Mi van veled? -kérdezte Jimin miközben a koli felé mentünk a suliból.
-Semmi, semmi. -mondtam a fejem megrázva.
-Hát jó. Elmegyünk ma buliba?
-Felőlem mehetünk. -vágtam rá.
Talán elfelejtem egy kicsit ezt a démonos dolgot.

Miután beértünk a kolis szobánkba én a fürdőbe vettem az irányt. Gyorsan levetkőztem és a zuhany alá álltam. Elrendeztem magam a fürdőben, majd vissza is mentem a szobába ahol Jungkook és Jimin beszélgettek.
-Oh Tae. Jungkook is jön velünk bulizni. -mondta Chim.
-Öhm...oké. -miért?
Pont őt akartam egy kicsit kiverni a fejemből.

*Jungkook szemszöge*

Azért, hogy megtudjam védeni Taet, muszáj egy osztályba járnom vele. És Rosénak igaza volt. Minden pontosan ugyan úgy történik. Vagyis hát eddig. De még így is voltak kisebb változások. Most nem mentem be Taehyunghoz a fürdőbe, hanem megvártam míg kijön. Viszont Jimin ugyan úgy meghívott a buliba, ahol voltunk az idővisszaforgatás előtt. Ha jól emlékszem ebben a buliban nem történt semmi érdekes. Vagyis hát Jimin leszopott valami csávót, én pedig Taet. De most nem fogom ezt tenni vele. Nem mintha ez sokat változtatna a dolgokon. Nem ez a buli volt az ahol minden tönkre ment. Viszont az igen, ahol miután haza jöttünk, Taehyung rosszat álmodott Jacksonnal. Kíváncsi vagyok, hogy most vajon mit fog álmodni. Ugyan azt, mint előzőleg vagy esetleg valami mást...

My demon (Taekook ff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin