*Jungkook szemszöge*
-Esküszöm elmehetnénk betörőnek. Olyan jól kiszökünk mindig. -örült magának Jimin, miután rabokat megszégyenítően szöktünk ki a koleszból.
A gyomrom görcsbe volt és ha nem lennék már eleve halott, szerintem biztos össze esnék annyira rosszul voltam. Nem tudtam hogy oldjam meg azt a problémát ami már több emberöltő óta kísért. Ha Jackson megint nyer, én kinyiratom magam Lisaval.
-Többet már ne igyál légyszives. -szóltam rá Taehyungra.
-Jaj már, nyugalom. -mondta, miközben úgy vonaglott a táncparketten a karjaimban, mint valami rossz kurva.
Fenekét is férfiasságomnak nyomta nadrágon keresztül, de most nem hatott rám úgy, mint a múltkor. Nem azért mert nem izgatott fel, hanem mert a stressz nagyobb rámhatással bírt. Nem vihetem el a wc-be dugni, mert múltkor is ott lett elrontva. Bár igaz, hogy azért, mert Jimin részegsége közbe szólt, de nem mertem kockáztatni. Jobb volt ez így.-Annyira befogok pisilni meg kakilni. -jött oda Jimin.
Ennek nem így kellett volna történnie! Jiminnek a wc-be kelett volna mennie! Nem hozzánk a táncparkettre! Valami nem stimmel...
-Jaj Istenem! Gyere. Elkísérlek a mosdóba. Jungkook vegyél neki valami alkoholmentes italt kérlek. Lehetőség szerint vizet, ha van. -mondta Taehyung, majd már el is tűnt volna Jiminnel, ha nem kapok a karja után.
A lehetőségek csak cikáztak a fejemben jobbra és balra. Ha elmegy vele, én pedig a pulthoz, akkor ugyan az fog történni ami múltkor. Tehát ez egy rossz megoldás. De ha én megyek el Jiminnel a mosdóba és Taehyung megy a pulthoz, akkor ugyan úgy elválunk egymástól és ki tudja mi történik. Lehet már most elrabolja. Mit tegyek? Vállaljam be az eredeti forgatókönyvet? Nem az nem megoldás. Jackson nem hülye és mivel emlékszik hova rejtette legutóbb a szerelmem, így most biztos máshová vinné. Ahj istenem. Miért kell neki is emlékeznie? Egy átok a létezésem, a középkorban meg kelett volna halnom.
-Jungkook? -nézett rám kérdőn Taehyung, miután egy ideje már fogtam a karját, de egy hang sem jött ki a számból.
-Vigyázz magadra! -mondtam, majd elengedtem és a pulthoz mentem.
Rossz döntést hoztam ugye? Igazából teljesen mindegy. Ebben a helyzetben nincs jó döntés. A sírás kerülget. Sorban álltam és kértem egy mentes vizet, majd meglepődve realizáltam, hogy most nincs itt az az illető, aki múltkor rám mászott, ezzel tönkre téve a kapcsolatomat. Nem tudtam eldönteni, hogy ez most baj vagy nem. Jackson biztos mást forral. Istenem, bárcsak tudnám melyik irányból vár ránk a veszély.-Tessék. Ezt idd meg! -nyomtam Jimin kezébe a vizet, miután ki jöttek a wc-ből Taevel.
-Menjünk haza. Már úgyis csak annyiból állna az egész, hogy itt támogatjuk szerencsétlent. -mondta Tae és én támogattam az ötletet.
Jobb lesz a koleszba. Valahogy nem érzem biztonságosnak ezt az egészet. És őszintén bevallom félek is. A tudatlanság, hogy Jackson bármikor támadhat bármilyen formában, teljesen kikészít agyilag. Ha nem tudná a forgatókönyvet, megtudnám védeni Taet. De mivel tudja, így ő is teljes mértékben azon van mint én, hogy át írja azt. Valaki mondja meg mit tegyek. Szívem szerint most én zárnán Taet egy pincébe, de pusztán azért, hogy megvédjem ettől a pszichopata állattól...
BẠN ĐANG ĐỌC
My demon (Taekook ff)
Fanfiction-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam. -Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon. -Mond Tae, kinek beszélek én!? -Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy sz...