Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!
-Még egy kör? -kérdezte Jimin.
Miután sikeresen kilógtunk a koleszból, gyorsan a legjobb bulizásra alkalmas hely felé vettük az irányt. Most pont éjfél van és Jimin már félig nincs magánál.
-Nem kell többet inni Chim.
-Ne rontsd el a bulit az aggódásoddal. -mondta durcásan.
-Ellophatlak egy táncra? -nyújtotta felém a kezét egy barna hajú, talán nálam picit idősebb srác.
-Foglalt. -húzott magához Jungkook.
-Tessék? -fordultam felé picit felháborodva.
Mi az, hogy azt mondja foglalt vagyok?
-És te? -fordult Jimin felé mosolyogva, mire ő csak megfogta a kezét és már itt sem volt.
Jimin amúgy nem ilyen...csak, ha iszik. Na akkor egy igazi ribanc, de így szeretem.
-Most miaz?
-Jungkook, miért mondtad, hogy foglalt vagyok? Nem vagyok az!
-De az vagy. Az enyém vagy! -mondta komoly hangon.
Már amennyire a zene miatti kiabálás miatt lehetett komolyan mondani.
-Nem. Figyelj! Attól, mert majdnem történt valami a fürdőben még nem vagyok a tiéd!
-De tetszem neked. -hajolt közel az arcomhoz, mire tiszta vörös lettem.
-Én...én... -nem tudtam mit mondani.
Hazudni nem akartam, de az igazat se akartam elmondani, hogy vonzódok hozzá, hiszen nem néz ki szarul. Sőt...rohadt jól néz ki.
-Te, te. -mondta Kook önelégült mosollyal az arcán.
-Inkább hagyjál békén! Mit akarsz egyáltalán tőlem? -jött meg hirtelen a bátorságom.
-Jaj Tae. Én vagyok a démon akinek a tested oda adtad örökre szexrabszolgának. -harapta be a száját végig mérve engem, mire képen röhögtem.
-Jaj komolyan Jungkook, azt hiszed elhiszem, hogy démon vagy? -szakadtam a röhögéstől.
-Nem erőlködök, majd úgyis rájössz. -sóhajtott -Gyere inkább táncolni. -húzott magához a derekamnál fogva.
Nem ellenkeztem, hiszen ez csak tánc. Mi más lenne belőle?Egyik pörgős szám után jött a másik, majd egyszer csak benyomtak egy lassú pornós számot. Biztos tudjátok az milyen. Tiszta erotikus hangulata volt. Szóval Kook hirtelen megfordított és ringatni kezdte a csípőm az ágyékánál.
-Kook...Kookie ez... -nem tudtam befejezni a dadogásom zavaromban, mert közben szólt.
-Kookie? Ez tetszik. Máskor is hívj így! -kezdte oldalt csókolgatni a nyakam.
-Neh...vá...várj. Ezt nem...én nem... -igazából fogalmam sincs mit akarok mondani csak ellenkezni akarok, de a testem nem engedi.
-Bízz bennem! -mondta, majd neki állt a mosdó felé húzni.
Jézusom nem egy mosdóban akarom elveszíteni a szüzessegem.A mosdóban a falhoz nyomott és ajkaimra tapadt. Gyorsan mozgatta ajkait az enyémen, alig bírtam tartani a tempót. Kicsit megszívta az alsó ajkam majd végig nyalt rajta bejutást kérve. Nem adtam meg neki, mert tiltakozni szerettem volna, de a testem nem engedte. Egy részem akarta őt, egy másik pedig félt tőle.
Mivel nem tetszett neki, hogy nem hagytam neki bejutást így erősen a fenekembe markolt, amitől egy nyögés szaladt ki a számon. Ő a számba vezette a nyelvét, ami az enyémmel kezdett táncba.🔞🔞🔞
Egyik kezével a derekam fogta, míg a másikkal a nemességem izgatta nadrágon keresztül, ezzel kisebb nyögéseket kicsalva belőlem.
-Hallani akarom a nyögéseid! -vállt el tőlem, majd a nyakam kezdte ostromolni. Közben a nadrágom kezdte kigombolni, majd letolta a bokámig.
-Kookh. Várj! -vettem hevesen a levegőt.
-Sss. -tette mutató ujját a számra ezzel is csititgatva -Mi lenne, ha csak élveznéd? -mondta olyan erotikus hangon, hogy teljesen végig futott rajtam egy eufórikus érzés.
Már csak a hangja ilyet vált ki belőlem. Mi lesz, ha majd...khm...Csak néztem elsötétült íriszeibe és éreztem, hogy teljesen zavarba jövök tőle.
-Jó kisfiú. -nyomott egy gyors csókot a számra, majd letérdelt elém alsón keresztül rácsókólt a tagomra, ami már nem éppen volt nyugalmi állapotban.
-Ah... -nyögtem halkan és ő csak folytatta amit csinált.
Lassan lehúzta a bokámig az alsóm, majd nemességemre fogott és verni kezdte. Próbáltam vissza fogni a hangom, de elvesztettem a harcot mikor rácsókólt a makkomra, majd szopni kezdett. Fogalmam sincs meddig csinálta és, hogy milyen hangos voltam, csak azt tudom, hogy a végén mikor elélveztem ő azt mind lenyelte, majd felállt és a nadrágját kezdte levenni magáról.
-Várj! Én ezt nem! Én...én meg szűz vagyok. -halkultam el a végére, félve várva a reakcióját.🔞🔞🔞
Sziasztok. Bocsánat a két hetes kimaradásért de elég sok minden össze jött az elmúlt napokban. Egyébként a rész ugyan úgy megmaradt ahogy eredetileg írtam, csak egy mondatot töröltem ki belőle, ami az előző rész változtatásai miatt nem illik oda. Hamarosan hozom a következő részt. Addig puszi mindenkinek. 💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My demon (Taekook ff)
Фанфик-Figyelj Tae, szerintem ez nem jó ötlet. -szólalt meg Nam. -Ahhh. Megvan! -kiáltottam fel, nem foglalkozva azzal amit az előbb Namjoon mondott -Szex démon. -Mond Tae, kinek beszélek én!? -Jaj már. Démonok úgysem léteznek. Ha még igen akkor egy sz...