2.ÉVAD 4.RÉSZ

495 55 6
                                    

-Még egy kör? -kérdezte Jimin.

Miután sikeresen kilógtunk a koleszból, gyorsan a legjobb bulizásra alkalmas hely felé vettük az irányt. Most pont éjfél van és Jimin már félig nincs magánál.

-Nem kell többet inni Chim.
-Ne rontsd el a bulit az aggódásoddal. -mondta durcásan.
-Ellophatlak egy táncra? -nyújtotta felém a kezét egy barna hajú, talán nálam picit idősebb srác.
-Foglalt. -húzott magához Jungkook.
-Tessék? -fordultam felé picit felháborodva.
Mi az, hogy azt mondja foglalt vagyok?
-És te? -fordult Jimin felé mosolyogva, mire ő csak megfogta a kezét és már itt sem volt.
Jimin amúgy nem ilyen...csak, ha iszik. Na akkor egy igazi ribanc, de így szeretem.
-Most miaz?
-Jungkook, miért mondtad, hogy foglalt vagyok? Nem vagyok az!
-De az vagy. Az enyém vagy! -mondta komoly hangon.
Már amennyire a zene miatti kiabálás miatt lehetett komolyan mondani.
-Nem! Figyelj! Attól, mert megidéztelek és örökre a nyakamon maradsz még nem vagyok a tiéd! Elfogok menni egy paphoz, hogy végezzen egy démon űzést!
-Nem szálltalak meg, szóval nem tud elűzni. -válaszolta vigyorogva, mire még mérgesebb lettem.
-Akkor vissza küldetlek vele a pokolba!
-Tae, maradjunk annyiban, hogy se egy pap, se a pápa, se semmilyen hívő nem tudom ki nem tud elűzni. Örök életre idéztél meg. Nyugi nagyon jóban leszünk. -ölelt meg, mire csak sóhajtottam egyet.
-De ne szólj bele az életembe.
-Gyere inkább táncolni. -húzott magához a derekamnál fogva figyelmen kívül hagyva amit mondtam.

Egyik pörgős szám után jött a másik, majd egyszer csak benyomtak egy lassú pornós számot. Biztos tudjátok az milyen. Tiszta erotikus hangulata volt. Azt hittem Jungkook majd rám mászik, de nem így lett. Mondjuk eddig nem is mászott rám. Pedig elvileg egy szex démon.
-Mond csak miféle szex démon vagy te? -kérdeztem, miközben még mindig táncoltunk.
-Hát régen nagyon sokat szexeltem azokkal akik megidéztek, de aztán felhagytam vele.
-Pontosan mikor is?
-Akkor mikor te megidéztél. -mondta a szemembe nézve lágy hangon, de én valamiért most nagyon megsértődtem.
-Szóval én nem izgatlak fel annyira, hogy megdugj? -kérdeztem kissé felháborodva.
Nem mintha azt akarnám, de hát na.
-Nem erről van szó. -mondta és láttam a szemeim, hogy valami bántja.
Történt valami amiről tudnom kéne? Vagy én csináltam valamit? De hát nem emlékszem, hogy lett volna valami.
-Akkor miről?
-Elég bonyolult és nem szeretnék róla beszélni. -mondta egy nagyot sóhajtva.
-Halálom napjáig velem kell lenned. Valószínű jobban fogjuk ismerni egymást mint bárki más ezen a bolygón. Szóval szerintem már most elkezdhetjük felfedni a titkainkat. -mondtam végig a szemébe nézve.
Olyan ismerős a tekintete és olyan furcsa érzést kelt bennem. Kár, hogy nem ugrik be honnan ismerős. Ahogy a neve is. Jungkook... De rémlik azért valami. Mintha álmomban láttam és hallottam volna.
-Majd úgyis megtudod. Egyelőre maradjunk annyiban, hogy egyszer a középkorban, egyszer pedig... nem is olyan rég basztam el egy 16 éves fiú életét. Nem akarom mégegyszer. -mondta a sírás szélén állva, de végül vett egy mély levegőt és csak rám mosolygott.
-Rendben. -tudtam le ennyivel a dolgot.
Közbe vége lett a pornós számnak és pont ekkor rohant oda hozzánk Jimin.
-Taehyung, Jungkook, itt vagytok? -jött oda dölöngélve.
-Aha. Miért?
-Leszoptam.
-Mi? Kit? A csávót akivel táncoltál? -néztem rá kikerekedett szemekkel.
-Igen. Utánna ott hagyott. Milyen bunkó. -dölt el oldalra Chim, de Kook megfogta.
-Menjünk haza. Nem szophatsz csak le úgy vad idegeneket. -mondta neki, amivel én is egyet értettem.
-De jól nézett ki.
-Nagyon örülök neki. Gyere ChimChim. -húztam ki a klubból, Jungkook pedig jött utánunk.

*Idő ugrás*

-Ha meghalunk a te hibád! -mutatott rám Baekhyun, miközben körbe álltuk a gyertyákat az erdőben.
-Nem fogunk meghalni. Lehet nem is léteznek démonok. Csak kíváncsi vagyok. -mondtam, miközben a mellettem lévő Jungkookhoz bújtam.
-Jó én ezt nem csinálom. -lépett hátrébb gyorsan Kai.
-Inkább én se. -lépett hátrébb Baek is.
-Fostosok vagytok. -mondta Jungkook, majd elővette a démonos könyvet.
-Inkább leszünk fostosak, mint, hogy a túlságosan is kíváncsi pasid miatt meghaljunk. -vágta rá Kai, majd Baekhyunnal együtt elmentek.
-Kookie, ugye te idézel velem démont? -néztem páromra aranyos tekintettel.
-Persze kicsim. Mi baj lehetne belőle, így se léteznek. -nyomott egy puszit ajkaimra, majd leültünk a gyertyák mellé és együtt olvasni kezdtük a szöveget.
Mikor befejezük, a gyertyák hirtlen kialudtak.
-Jungkook... - ugrottam azonnal az ölébe, ő pedig szorított magához.
-Semmi baj Tae. Itt vagyok. -suttogta a fülembe, de ekkor valaki hirtelen kirántott a karjai közül.
-Jungkook!

-Jungkook! Jungkook! -ültem fel az ágyban sikítva.
-Tae. Ssss nyugi itt vagyok. Csak egy álom volt. -ölelt gyorsan magához és én pedig gyorsan hozzá bújtam.
-Mi történt? -jött oda Jimin is kómásan.
-Rosszat álmodott. -mondta Kook, miközben simogatott ahol ért.
-Mit? -ült le Jimin velünk szemben.
-Valami erdőben voltunk. Jungkook, én meg két másik srác. Nem tudom a nevüket. És démont idéztünk. Ja és nekem szőke volt a hajam, tudod mint eredetileg, pedig már régóta barnára van festve. Na, de a másik két srác elment. Szóval csak én és Jungkook csináltuk. És szerintem sikerül is, mert mikor elaludtak a gyertyák, akkor kirántott valaki Jungkook karjaiból. -meséltem egy gyorsan.
-Baszki... -szólalt meg Kook, mire Chim és én pedig rá néztünk.
Mi baszki?

My demon (Taekook ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang