"Ei, ei, ei ja veelkord ei!" hõikasin lapsikult pead vasakult paremale raputades.
"Kammon, Lizzy," ohkas Troy, pööritades mu käitumise peale silmi. Ta võttis mu kõrvale vanale müürile asetatud munakarpidest kaks muna ja hoidis neid minu ees. Keeldusin neid vastu võtmast, mille peale Troy taas ohkas: "Võta need, sihi selle vana maja poole ja viska täiest jõust. Näe, sedasi."
Ja nii lendas järjekordne muna poisi pihust vanaaegse hoone poole.
Imestan, et see müür, mille peal istun, mu tagumiku all kokku ei varise. Mulle näib, et maja meist mõne meetri kaugusel on küll iga hetkega kokku kukkumas. Ja kuigi tean, et mõnikümmend muna selle maja seinte vastu ei suuda telliseid lõhkuda, näib see kõik siiski ohtlik.
Olen siiski rõõmus, kuna Troyl oli piisavalt aru peas, et mitte Joshi kombel selle maja klaasideta akendest sisse ronida ja maja sisemust uurida. Kui see hoone praegu kokku variseb, on Josh kutupiilu.
Pealegi, kas see siis oligi see Joshi geniaalne plaan? Osta rohkelt mune, tulla vana lagunenud maja juurde ja seda munadega pilduda. Kui originaalne!
"Lizzy," vaatas Troy mind anuval pilgul, enne kui mu kõrvalt munakarbist järjekordse muna võttis. Ta näitas seda mulle, tantsis sellega mu silme ees veidike, pööras end siis ümber ja lennutas taas maja poole.
"Meil tuleb pahandusi," ohkasin, üritades naeratust tagasi hoida. Troy vasakule ja paremale kõikuvad puusad selle väikese tantuetteaste ajal olid liialt koomilised. "Me ei tohiks kellegi vana maja munadega pilduda. See on mingi... Vara rikkumine või midagi ja see on illegaalne."
"Lõbutse natukene, Lizzy," saatis poiss mulle ühe oma silmipimestavalt säravatest naeratustest. "Sa kuulsid ju, mida Josh ütles."
"Josh ütleb palju asju."
"Tõsi," vastas poiss mõtlikult. "Aga seda võin ma kinnitada. Joshi isa töötab tõepoolest ühes ehitusfirmas. Ja kui Josh ütleb, et ta isa firma selle hoone siin järgmisel nädalal niikuinii maha lammutavad, mis probleeme need munad ikka tekitada saavad?"
Poisi jutus on iva.
Aga kas ma langen tõesti nõnda madalale, et hakkan mahajäetud hoonet munadega loopima? Kas see ei tundu pisut lapsik?
Troy pöördus taas, munad käes, minu poole: "Me ei lahku siit enne, kui sa siin territooriumil vähemalt paar muna sodiks teed."
"Nii et ma pean paar muna purustama?"
"Just."
"Siin territooriumil?"
"Just."
Troy pööras mulle taas selja, et ilusa kaarega kanamunad vastu telliskivist ehitist loopida. Selle ajaga, mil poiss minu poole ei vaadanud, haarasin ma karbist paar muna. Istudes siin kivimüüril, olen mu ees seisvast poisist mõnekümne sentimeetri võrra pikem. Ja just tänu sellele oli mul ülimalt kerge üks muna otse kuti pea vastu puruks lüüa.
"Mida-"
Vaatasin itsitades, kuidas poiss pea kuklasse tõmbas, kui ta munavedellikku enda juustest alla voolamas tundis. Seejärel pööras Troy end aeglaselt ümber, vaadates hetkeks mu lögast kätt ja seejärel mu naervat nägu.
"Oi, sa soovid, et sa ei oleks seda just teinud," sõnas kutt irvega. Nähes, kuidas Troy suu üha enam kõrvuni venis, hakkasin oma teo üle tõsiselt järele mõtlema.
Okou.
"Troy, ma pidin paar muna siin territooriumil puruks lööma. Sa ei täpsustanud, et maja pihta. Ja see oli alles üks muna," haarasin kiiruga karbist teise muna ja lõin selle kerge liigutusega poisi otsaette. "Ja see oli teine!"
YOU ARE READING
Armas idioot
Teen FictionMida teeksid Sina, kui leiaksid ühel hommikul oma voodis ärgates enda kõrvalt tundmatu noormehe, kelle käsi on käeraudadega Sinu külge aheldatud? Põõnaksid voodis edasi või läheksid endast välja, just nagu meie peategelane Lizzy? Lizzyl pole aimugi...