17. Allasurutud ihad

240 23 2
                                    

Olin eeldanud, et olukord telgis muutub väga piinlikuks.

See on ju loogiline asi, mida eeldada. Ma suudlesin Rickyt! Oma ühte parimat sõpra ja seda kõigi teiste nähes, kaasaarvatud mu venna, Axeli, Millie ja Troy.

Ja nüüd on kõik need mainitud inimesed koos poiste endi telgis. Ja meil on isegi tore.

Mu vend Kevin muidugi veidi pragas minu ja Rickyga. Praktiliselt siiski vaid minuga, sest talle ei meeldinud vaadata, kuidas ta väike õde umbes kahekümne silmapaari ees mõne pehme pornofilmi eelmängu lavastas ja suure tõenäosusega nii mõnelegi kiimas noormehele pükstes veidi probleeme tekitas. Ups.

Meist vanim, kuid kõige lapsikuma käitumisega sõber Axel, oleks ilmselt Rickyle high five'i tahtnud visata, kuid Kevini keelav pilk ajas vist isegi ta parimale sõbrale hirmu peale. Ometigi ei takistanud Kevin keelud Axelil mind ja Rickyt oma sõnadega kiusata.

Minu sõbral Milliel oli pidevalt näos vaid üks tobe ja uhke muie, kui ta nii mind kui ka Rickyt vaatas.

Ja muidugi ei saa unustada Troyd, kes ehk oli ainus, kel selles seltskonnas oli veidi ebamugav olla. Me istusime ringis poiste väikeses telgis, mängisime parasjagu pudeli keerutamist, sest jah, me oleme nõnda lapsed.

Troy oli taaskord mu vastu istuma sattunud ja seetõttu oligi mul eriti keeruline noormehe pilku eirata, isegi kui ma üritasin. Iga mõne hetke järel vilksas mu pilk üle selle kuldsete juustega noormehe näo ja need tema muidu nii säravad sinised silmad on hetkel nii tuhmid ja kurvad, et võimatu on mitte teda nähes ise ka kurvaks muutuda.

Ja isegi kui Axel on sunnitud pudelikeerutamisest saadud teo pärast oma varbaküünt sööma või Kevin tema kaenlaalust lakkuma ja kõik teised selle üle naersid või öökisid, oli Troy ikka kuidagi tuim. 

Justkui eemal ja vaid oma mõtetes.

Võin vaid oletada, mis Troy selliseks on muutnud ja kuhu see muidu nii särav ja naerev poiss kadunud on. Ehk on asi selles, et istun Rickyga kõrvuti, minu pea aeg-ajalt tema õlale toetumas? Ma arvan endast liiga palju. Muidugi ei saa Troy minu pärast kadedaks muutuda. See ei ole lihtsalt võimalik. Ta ei ole ju kade - ta on kurb!

Ja mina ei ole kindlasti selle põhjuseks, mul pole sellist võimu ja Troy ei hooli minust sedasi. Väitku Ricky, mida tahab - Troy pole minu pärast armukade ega kurb. Asi on ilmselt Reginas. Võib-olla tahtis Troy Regina telki minna, aga tüdruk lükkas ta mingil kummalisel põhjusel tagasi, mis poleks muidugi üldse loogiline, aga minu jaoks vaid üks suur yay!

Regina on ilmselt Troy kurva meeleolu taga. Poiss armus tüdrukusse ära ja nüüd pole Reginat siin ja Troy igatseb teda. Just. See on see põhjus.

"Liz! Halllloooooooo?" kuulsin Millie hõiget ja märkasin alles nüüd Troy kõrval istuva Millie vehivat kätt mu silme ees.

"Mis?" saatsin tüdruku poole ühe ebamäärase mõmina, mis teised telgis naerma ajas.

"Ära nüüd mängi, et sa ei kuulnud," vastas Axel irvega. "Pudel jäi sinu peale - hakka oma teoga pihta."

Ma peaksin tõsiselt selle Troy oma peast välja saama, ma ei suuda tema pärast enam üldse ümbritsevat keskkonda tähele panna!

"Mida ma tegema pean?" küsisin ettevaatlikult, teades juba ette, et ajan teised oma rumala olekuga naerma. No vabandust, ma ei pannud tähele.

"Sa pead kõigile pai tegema," vastas Ricky rõõmsasti, nii et pöörasin pea tema poole ja nägin tema siirast naeratust.

"Pai?"

"Kas sa üldse ei kuula või?" hakkas mu vend naerma.

"Kuulan küll," naeratasin teistele. "Lihtsalt arvestades seda, et sa pidid Axeli kaenlaauku lakkuma, tundub pai tegemine liiga tagasihoidlik."

Armas idioot Donde viven las historias. Descúbrelo ahora