4

27.6K 1.7K 1.1K
                                    

"Bir gün otobüste ki çocukların başına bela olacağını biliyordum"

Ceyda'ya göz devirip stresle dudağımı dişlemeye devam ettim. Her gün otobüse gidiş dönüş hesaplarsak her gün iki tane farklı insana aşık olabiliyorum tabi bunu ay olarak hesaplarsak benim aşık olma sayım çoğalıyor, şerefsiz erkeklerden daha şerefsizdim.

"Otobüstekiler de yakışıklı olmasaymış ne yapayım"

Ceyda homurdanarak ağzını açtığında abimin odaya dalmasıyla geri kapattı. Aslında aramızda iki yaş vardı ama işte bazen bazı şeyler zorunludur ya.

"Kim yakışıklı lan"

Göz devirdiğimde Ceyda hayran hayran abime bakıyordu, ah çocukluk aşkı...

"Hoş geldiniz bu arada"

Eylül anında yatağımın altından kafasını uzatarak abime el salladığında abim yatağın altında ne bok yiyor bu der gibi bakıyordu. O değil de cidden niye yatağın altındaydı bu ?

"Hoş bulduk Anıl"

Bunu diyen tabiki de Ceyda'ydı, çünkü sesi yok gibi çıkmıştı. Anıl bana son kez bakıp odamdan çıkarken ben anında Ceyda'nın taklidini yapmaya başladım.

"Hiş bildik inil"

Ceyda elinde tuttuğu yastığı bana atarken ben havada yakalayıp gülerek arkama yaslandım.

"Yatağın altında dört tane eşi olmayan çorap buldum"

Eylül yatağın altından elinde dört tane farklı renkli çorapla çıkarken ben elinde ki çoraplara bakıyodum. Benim öyle çoraplarım mı vardı lan ?

Sanırım annem bana pislik derken haklıydı.

Odayı pepe şarkısı kapladığında Ceyda yatağın üstüne çıkmış horon tepiyordu, Eylül ise hâlâ elinde ki çoraplara değişik değişik bakıyordu.

Kafamı iki yana sallayıp canım sıkıldığı için müstakbel anonimciğime mesaj atmaya karar verdim.

Niloya: Hop aslan ne yaptın ya ?

Mesajım anında görüldü olurken güldüm, böyle erkekler kalmış mıydı lan ?

Bilinmeyen numara: İyidir gülüm sen ?

Ekrana iğrenircesine bakarken bir mesaj daha attı.

Bilinmeyen numara: Gülüm ne anasını satayım bana da kıroluk bulaştırdın aq.

Kıkırdayarak cevap verdim.

Niloya: Tamam tamam sustum, ne yapıyorsun bakalım ?

Bilinmeyen numara: Bizim çocuklarla uğraşıyorum.

Niloya: Sizin çocuklar ?

Bilinmeyen numara: Of sorma ya biri diyo Eylül diğeri diyo Ceyda. Ulan kendi aşık olduğum kadına kendimi gösteremezken bir de bunlarla uğraşıyorum.

Niloya: Eylül ? Ceyda ?

Bilinmeyen numara: Hasiktirrrr!!

Bilinmeyen numara: Amcam kedi doğurmuş bb.

Kaşlarımı çatarak ayağa kalkıp Eylül ve Ceyda'nın tam ortasına oturdum.

"Ne oldu lan"

Telefonumu Eylül'e verdiğimde Ceyda da üstüme çıkıp mesajları okumaya başladı. Altta ezilen bendim ama olsun.

"Ulan artık beni de seven var lan"

Ceyda'nın altından elimi zorla çıkarıp Eylül'ün kafasına geçirdim.

"Aptal seni seven hep vardı sadece sen salaksın"

Nefes alamadığımı fark edince Ceyda'yı üstümden attım ve odamdan dışarı çıktım, çıkar çıkmaz banyodan çıkan annemi görmemle aramızda rahat üç dakika bir bakışma geçti. Ciddi ortamlarda gülme isteği beni bi sal lan.

"Anıl nerde ?"

Annem kafasını bilmiyorum der gibi sallarken "en son senin odandan çıktıktan sonra arkadaşlarının yanına gitti" dediğinde kafamı anladım der gibi sallayıp odaya geri döndüm.

Lan bir dakika ben niye odadan çıkmıştım ?

Ceyda sonunda şoktan çıkıp ben ve Eylül'e ciddi ciddi bakarak konuştu.

"Bu çocuğun amcası nasıl kedi doğurmuş lan ?"

....

Nasıl gidiyoruz ?

Niloya •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin