sürpriz

1.1K 45 17
                                    

Selam ballarım, nasılsınız ?

wattpadde ciddi manada bir şeyler yazmayalı o kadar uzun zaman oldu ki... cok ozledim sizi
en cok da dedikodularımızı, karakterlere birlikte sövdüğümüz zamanları.

Uğrayamıyorum buraya uğrasam da bir iki bölüm bir şeyler okuyup çıkıyorum çünkü maalesef yks diye bir gerçek var üstelik ikinci mezun senesindeyseniz...
düşünsenize ocak da 20 yaşında olacağım ama hâlâ bir üniversite de öğrenci değilim üzülüyorum bu duruma.

dershane ev ödevler denemeler derken çok yoruluyorum aslında ama sizi de cok özledim sonra dedim ki hic bir gercek benim bir seyler yazma askimin önüne geçemez...

Bu arada bu sefer cidden ben bir şeyler yayımlayıp çıkarmayı düşünüyorum bu belki güzel kızım olur belki başka bir şey okur musunuz ? bilmiyorum ama kendimi bildim bileli içimde hep bir yazar aşkı yatıyor bu sözelci olduğum içinde olabilir bilemiyorum ama sizlerle satırlarda bazen bir virgülde bazen ise bir mizah cümlesinde buluşmayı seviyorum.

İşin aslı hem sizlerin nasıl olduğunuzu merak ettim ve sizlere bir haber duyurmak istedim.

1- güzel kızım, zalimin kızı  ve niloya kitaplarına özel bölüm atacağım bu belki geçmişten olabilir belki gelecek belki çocukluk orası sürpriz ama özlediğiniz düşünüyorum.

2- yeni bir kitap yazmaya başladım texting yine ama eğer onu beğenirseniz ondan sonra normal yani texting olmayan genç kurgu roman halinde yayınlamayı düşünüyorum.

Kitabın ismi Mahperi arkadaşlar, niloya ve senin gibi ful mizah içerikli olacağını düşünüyorum arada bir tabiki duygusal sahneler olur ama romantik komedi icabında olur buraya kapağını bırakıyorum, ilk bölümü attım eger bakmak isterseniz orada görüşürüz.

Sizi çok seviyorum görüşmek üzere hoş kalın :)

Sizi çok seviyorum görüşmek üzere hoş kalın :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Niloya •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin